![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo mensen. Just me af of het geheugen van een grafische kaart is te voldoen aan de type geheugen op mijn moederbord? De grafische kaart ik wil is GDDR3 geheugen van het type, maar ik heb DDR geheugen in mijn moederbord, is het geheugen hebben om dit? bedankt voor je hulp:) ook de grafische kaart ik wil is een HD, maar mijn monitor is niet een HD monitor zal deze kwestie? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nee, ze zijn onafhankelijk en hebben geen behoefte aan. Een DDR3 gfx kaart met werkzaamheden op een mobo zolang zij ondersteunt de sleuf type dat wil zeggen: AGP of PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle monitoren geproduceerd in de laatste .. wow, misschien tien jaar? zijn "HD" - TV's just got up van deze resoluties in de laatste paar jaar. Hoewel ik denk dat u verwijst naar de HD3xxx of HD4xxx. Dit is gewoon een slimme marketing truc, dat zij niet iets te maken met elkaar. Good job waakzaamheid, hoewel, het is altijd beter om ervoor te zorgen dat alles werkt tevoren. Als u niet zeker bent over uw selectie, post uw huidige setup en we kunnen een kijkje nemen en zorg ervoor dat wat u heeft geselecteerd is een goede pasvorm.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ik weet niet of ik heb een PCI-E 16x 2.0 slot op mijn moederbord, heeft mijn sleuf moeten 2.0? of kan ik alleen krijgen de grafische kaart zonder je zorgen te maken over weten? |
|
| |||
| |||
| Zolang het x16, 2.0 deel doet er niet toe.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| zou deze kaart werken met mijn pc? http://www.ebuyer.com/product/150349 |
|
| |||
| |||
| Kan niet zeggen ... Welke moederbord heb je? |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Intel Pentium 4 3.00ghz processor en mijn moederbord maken is First International Computers, Inc, en ik heb een PCI-E 16X slot |
|
| |||
| |||
| Weet u zeker dat u een PCI-E slot, P4's zijn oud en eventueel vóór de PCI-E tijd. PCI-E slots zijn niet te verwarren met een PCI-sleuf. PCI-E: ![]() PCI: |
|
| |||
| |||
| * Edited mijn post hierboven * |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Beste AGP Graphics Card | Marko | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 12 september 2009 03:13 |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Het kopen van een nieuwe grafische kaart - Nvidia Geforce 9400GT? | Marcella | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 4 juni 2009 02:13 |
| Nieuwe grafische kaart helpen | MaxWilson | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 9 Nov 2007 15:36 |
| 1GB RAM Vs Graphics Card | its.sid | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | De 2 augustus 2007 12:26 |
| Thread Tools | |
| |