![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei folk. Bare lurte på om minnet på grafikkortet må møte minne skriver på mitt hovedkort? Grafikkortet jeg ønsker er GDDR3 minne type, men jeg har DDR hukommelse i hovedkortet, betyr minnet har å matche dette? takk for hjelpen:) også grafikkortet jeg ønsker er en HD-en, men skjermen min er ikke en HD-skjerm, vil denne saken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, de er uavhengig og ikke trenger å matche. En DDR3 GFX kortet med arbeid på noen Mobo så lenge den støtter sporet type ie: AGP eller PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alle skjermer produsert i løpet av de siste .. wow, kanskje tiår? er "HD" - TVer akkurat opp til de vedtak de siste årene. Mens jeg tror du henviser til HD3xxx eller HD4xxx. Dette er bare en smart markedsføring knep, de ikke har noe med hverandre å gjøre. God jobb å være årvåken, men det er alltid bedre å sikre at alt fungerer på forhånd. Hvis du ikke er sikker på valget ditt, legge inn din nåværende oppsett, og vi kan ta en titt og sørg uansett hva du har valgt, er passe godt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på om jeg har fått en PCI-E 16x 2.0 slot i mitt hovedkort, viser min sporet må 2.0? eller kan jeg bare få grafikkortet uten å bekymre deg for dette? |
|
| |||
| |||
| Så lenge det er x16, 2,0 del spiller ingen rolle.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| ville dette kortet fungere på min PC? http://www.ebuyer.com/product/150349 |
|
| |||
| |||
| Kan ikke si ... Hva hovedkort har du?? |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Intel Pentium 4 3.00ghz prosessor og mitt hovedkort gjøre er First International Computers, Inc, og jeg har fått en PCI-E 16x slot |
|
| |||
| |||
| Er du sikker på at du har en PCI-E slot, P4's er gamle og muligens før PCI-E tid. PCI-E-plasser er ikke til å forveksles med et PCI-sporet. PCI-E: ![]() PCI: |
|
| |||
| |||
| * Redigerte mitt innlegg ovenfor * |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Best AGP Graphics Card | Marko | Kabinetter & Skjermer | 6 | 12 september 2009 03:13 |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Kjøpe en ny grafikk-kort - Nvidia Geforce 9400GT? | Marcella | Kabinetter & Skjermer | 1 | 4 juni 2009 02:13 |
| Nye grafikkort hjelp | MaxWilson | Kabinetter & Skjermer | 3 | 9 november 2007 15:36 |
| 1GB RAM Vs Grafikkort | its.sid | Kabinetter & Skjermer | 15 | 2 august 2007 12:26 |
| Thread Tools | |
| |