![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej människor. Bara undrar om minne på ett grafikkort måste uppfylla minne typ på mitt moderkort? Grafikkortet jag vill är GDDR3 minne typ, men jag har DDR-minne i mitt moderkort, gör minnet måste matcha det här? tack för din hjälp:) även grafikkortet jag vill ha är en HD, men min skärm är inte en HD övervaka att denna fråga? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nej, de är oberoende och behöver inte matcha. En DDR3 GFX kort med arbete på någon Mobo så länge den stödjer facket typ dvs AGP eller PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Alla övervakare producerats under de senaste .. wow, kanske tio år? är "HD" - TV-apparater bara gick upp till de resolutioner under de senaste åren. Även om jag tror att du hänvisar till HD3xxx eller HD4xxx. Detta är bara ett smart marknadsföring trick, att de inte har något att göra med varandra. Bra jobbat som vakt, men, det är alltid bättre att se till att allt fungerar i förväg. Om du inte är säker på ditt val, efter din nuvarande installation och vi kan ta en titt och se vad du valt är en bra passform.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på om jag har en PCI-E 16x 2.0 kortplats i mitt moderkort, har mitt slot vara 2,0? eller kan jag bara få grafikkortet utan att oroa dig för detta? |
|
| |||
| |||
| Så länge det är x16, 2,0 del spelar ingen roll.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| skulle detta kort att fungera med min dator? http://www.ebuyer.com/product/150349 |
|
| |||
| |||
| Kan inte säga ... Vilket moderkort har du?? |
|
| |||
| |||
| Jag har en Intel Pentium 4 3.00ghz processor och mitt moderkort gör först International Computers, Inc., och jag har en PCI-E 16X kortplats |
|
| |||
| |||
| Är du säker på att du har en PCI-E slot, P4: s är gamla och eventuellt före PCI-E temne. PCI-E slots är inte att förväxla med en PCI-kortplats. PCI-E: ![]() PCI: |
|
| |||
| |||
| * Redigerade mitt inlägg ovan * |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Bäst AGP-grafikkort | marko | Grafikkort & Skärmar | 6 | 12 september 2009 03:13 |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Att köpa ett nytt grafikkort - Nvidia Geforce 9400GT? | Marcella | Grafikkort & Skärmar | 1 | 4 juni 2009 02:13 |
| Nytt grafikkort hjälp | MaxWilson | Grafikkort & Skärmar | 3 | 9 november 2007 15:36 |
| 1GB RAM Vs grafikkort | its.sid | Grafikkort & Skärmar | 15 | 2 august 2007 12:26 |
| Thread Tools | |
| |