![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| og ifølge mine diagnosticeringsværktøj brugte jeg det sagt, at jeg har et PCI-E 16x slot i min maskine, men det slot, som du viste ikke, hvad der ligner mit slot! hmmmm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som du sagde du har en P4 Jeg vil stærkt i tvivl om du har PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sædvanlige Farvekodning er hvidt er PCI, AGP er brun, PCI-E jeg tror kan være enhver farve men normalt hvid.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| P4's var rundt på den form for overførsel af AGP til PCI-E, som jeg har en P4 pc, der har et PCI-E stik. Hvis du stadig ikke kan genkende den type slot, at det tager et billede af alle slots, post billedet her (måske skal uploades til andre steder på nettet først og linker til her), så kan vi fortælle dig, hvilke slots er der.
| |||
| |||
| Hvis du uploade billedet til Photobucket så du kan kopiere hele linket den giver dig. |
|
| |||
| |||
| En anden mulighed er at sende den model nummeret på din nuværende GFX kortet. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan forestille mig, det er den indbyggede kort Dave, ellers ville jeg forestille stikkontakter vil være kendt. Men for at være sikker på, hente GPU-Z (do en google); det er den samme som CPU-Z, men for dit grafikkort. |