![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hyvin mukaan minun diagnostiikkatyökalun i-kirjain käytetty se sanoi, että minulla on PCI-E 16x-korttipaikka minun koneen, mutta korttipaikasta että osoitti, ei ole sitä, miltä näyttää minun slot! hmmmm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuten sanoitte sinulla P4 haluaisin erittäin epäilemättä sinulla on PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tavanomaiset värikoodein on valkoista on PCI-, AGP on ruskea, PCI-E Mielestäni voi olla mikä tahansa väri mutta yleensä valkoisia.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| P4: n oli noin klo sellaista siirtoa AGP ja PCI-E, koska minulla on P4 PC, jossa on PCI-E-liitin. Jos et edelleenkään tunnusta tyypin korttipaikka, että se ottaa kuvan kaikki lähtö-post kuva tästä (ehkä lähettämisestä muualla verkossa ensimmäisen ja yhdistää tässä), niin voimme kertoa teille, mikä lähtö-ja saapumisajat ovat joka.
| |||
| |||
| Jos lähetät kuvan photobucket sitten voit kopioida koko linkki se antaa sinulle. |
|
| |||
| |||
| Toinen mahdollinen vaihtoehto on lähettää mallin määrä nykyisen GFX kortin. |
|
| |||
| |||
| Kuvittelisin, se on inbuilt kortin Dave, muuten voin hyvin kuvitella, että pistorasiat olisi tiedossa. Mutta voit olla varma, lataa GPU-Z (tehdä google), se on sama kuin CPU-Z mutta näytönohjaimen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Paras AGP | marko | Graphics Cards & Näytöt | 6 | 12 syyskuu 2009 03:13 |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Ostaa uuden näytönohjaimen - Nvidia Geforce 9400GT? | Marcella | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 4th Jun 2009 02:13 |
| Uusi näytönohjain auttaa | MaxWilson | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 9. marraskuu 2007 15:36 |
| 1 Gt RAM Vs Graphics Card | its.sid | Graphics Cards & Näytöt | 15 | 2. Aug 2007 12:26 |
| Thread Tools | |
| |