![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
godt forhold til min diagnoseverktøyet i brukt det sies at jeg har en PCI-E 16x slot i maskinen, men sporet som du viste ikke det ser ut som min sporet! hmmmm
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Som du sa at du har en P4 Jeg vil sterkt tvil om du har PCI-E.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vanlige styrbord fargekoding er hvitt er PCI, AGP er brunt, PCI-E jeg tror kan være alle farger men vanligvis hvit.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
P4's var rundt på type overføring av AGP til PCI-E som jeg har en P4 PC som har en PCI-E-tilkobling. Hvis du fortsatt ikke anerkjenne den typen spor som det er, ta et bilde av alle sporene, post bildet her (kanskje trenger å laste opp til andre steder på nettet først og linking til her), så vi kan fortelle deg hvilke slots er der.
|
|||
|
|||
|
Hvis du laster opp bildet til photobucket Deretter kan du kopiere hele koblingen det gir deg.
|
|
|
|||
|
|||
|
En annen mulig alternativ er å legge inn modellnummeret på din nåværende GFX kortet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg kan tenke det er inbuilt kortet Dave, ellers ville jeg forestille seg socketer ville bli kjent. Men for å være sikker, last ned GPU-Z (gjør et google), den er den samme som CPU-Z, men for grafikkortet.
|