![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| och enligt min diagnostikverktyget Jag brukade det sägas att jag har en PCI-E 16x facket i min maskin, men facket som du visade är inte vad ser ut som min slot! hmmmm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som du sa att du har en P4 skulle jag mycket tvivel du har PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vanlig färgkodning är vita är PCI, AGP är brun, PCI-E tror jag kan vara vilken som helst färg men vanligtvis vit.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| P4: s var runt på den typ av överföring av AGP PCI-E som jag har en P4 dator som har en PCI-E-kontakt. Om du fortfarande inte inser vilken typ av facket som det är, ta en bild i alla tider, efter bilden här (kan behöva lägga upp till andra ställen på nätet först och länka till här), då kan vi tala om för dig vilka tider är där.
| |||
| |||
| Om du laddar upp bilden till Photobucket kan du kopiera hela länken ger dig. |
|
| |||
| |||
| Ett annat möjligt alternativ är att skicka modellnumret på din nuvarande GFX kortet. |
|
| |||
| |||
| Jag kan tänka mig att det är den inbyggda kortet Dave, annars skulle jag tänka strömuttagen skulle bli känd. Men för att vara säker på, ladda ner GPU-Z (gör en google), det är samma som CPU-Z, men för ditt grafikkort. |