![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, Haluan vain tietää, mikä matalaa profiilia näytönohjain on paras. Ei huolta hintaan. Mutta se sopii minun comp, joka on: (Lue koko juttu) - 275W yhteensä (DC Power Supply Teho) - PCI: - Liitin Koko: 120 Pins - Tieto Bussi: 32Bit/33MHz - Jännite: 3,3 V Ulkoiset operaatio (noin nastat 5 voltin suvaitsevainen); 1.8V sisäinen asetus - PCI Express x16: - Liitin Koko: 164 nastat - Tieto Bussi: 16 bi-directional erotusdiagnoosissa lane paria (2.5Gbs kaistaa kohti) 80Gbs yhteensä - Jännite: 12V - Power 75 W (x16) enintään Kyllä, minun tietokone ei ole paras mahdollinen, mutta olen todella tarvitsevat hyvä näytönohjain. Tässä joitakin tuloksia Newegg.ca: http://www.newegg.ca/Product/Product...e=&srchInDesc = Voitteko luetella ne, jotka sopivat minun tietokone please? En välitä hinnasta, niin kauan kuin se toimii, eikä se sulaa minun tietokone. (http://www.dell.com/content/products...=28&l=en&s=dfb) Tiedot oikealla puolella, ja kaivos on Small Form Factor. Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Siinä ei todellakaan ole hyvä matalan profiilin näyttösovittimien. Olen tutustunut on ystävä samassa tilanteessa kuin sinä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitten voit löytää minulle vähiten crappiest? Lol |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yhdistyneessä kuningaskunnassa sinulla on vaikea ostaa tällaisen kortin, se on niin huono, mitään niistä, joita saatavilla ole hyvä peli.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apua tarvitaan valitaan uusi näytönohjain | Bayliss | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 7. Lokakuu 2008 13:19 |
| Valitseminen näytönohjain | blubla | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 3. Huhtikuu 2008 08:17 |
| Ohje valinta Uusi Graphics Card | Olli1324 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. Maaliskuu 2008 10:32 |
| Tarvitsetko apua, että valitsit äänikortti | Thunderer | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 5 | 2. Jan 2008 13:43 |
| Valitseminen Graphics Card | stainsor | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 11. Jul 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |