mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Need help picking en skærm. Suggestions fyrene? :)

Reply

Thread Tools
Old 3 marts 2008, 21:30
Donor-Gruppen

Default Need help picking en skærm. Suggestions fyrene? :)

ANSVARSFRASKRIVELSE: På ingen måde har jeg penge til at købe en nu. Jeg er bare plukke én ud som en "I'll indstille min seværdigheder på denne en" type aftale, og derefter Målet for denne pris. Please don't listen prisen efter MIR fordi begge veje, jeg har stadig til foran den fulde pris, og det kan derfor være vildledende.

Nå, nu hvor jeg har, at ud af den måde, jeg søger i sidste ende at købe et ret anstændigt størrelsessorteret monitor. Jeg søger ind i en skærm, der er omkring 22 inches. Man kan sige, jeg går lidt ud, men jeg allerede hældes mit hjerte og sjæl i mit tårn og dens indhold. Så for at supplere det, jeg vil gerne have et dejligt og Sheik skærmen.

Jeg har kun et par krav, og jeg er ikke sikker på, om dem alle er praktiske, så er du velkommen til at ringe til mig på dem, da jeg ikke ønsker at forfølge noget, der ikke er værd at min tid.

Et af disse bestemmelser er en meget lav responstid. Hvis jeg ikke tager fejl, det betyder blot, hvor hurtigt billedet bliver videreformidles til skærmen, og gennem en lav responstid, det udgør en jævnere søger strøm af billeder. Ret mig hvis jeg er forkert, da jeg ved meget lidt i form af skærme.

En anden ting, som jeg gerne langt foretrækker, er, at skærmen er sort, og at tænd / sluk-knappen på fronten af skærmen. Med hensyn til at det er sort, 99% af mit tårn og periferiudstyr, herunder mit højttalersystem, er sort. Jeg vil gerne have en vis ensartethed på det. Og som for tænd / sluk-knappen og så vil jeg bare finde det helt tåbeligt, at du gerne lægge en så vigtig knappen på bagsiden af panelet. Det vil sandsynligvis irritere mig meget hurtigt, og det fører også til det potentiale, der forlader smudges fra fingre og hænder på skærmen. Du ved ... for eksempel, hvis jeg lade min bror eller en andens om her, og de går for at tænde den, og resten af deres tommelfinger og palme på forsiden, da de går for at tænde den ....

Også jeg er lidt besat i tilfælde af at du ikke har bemærket hahah ...

Og vigtigst af alt, jeg ønsker ikke at få skruet. Jeg holder ser 22inch overvåger salg til et godt stykke over $ 350 Bucks, bare fordi de har en særlig stilling, eller de kommer med en indbygget højttaler-system eller noget latterligt sådan. Jeg har allerede talerne, og jeg kan ikke give to s *** s, hvis det kan justeres opad, nedad, til venstre til højre, og lader mig se det helt selv om det på min damn loftet. Jeg behøver ikke noget særligt. Det er bare må se pæn og arbejde pænt og akkviescere ovennævnte.

Bare for en yderligere afklaring, ja jeg indstille min seværdigheder på skærmen og dens pris, men billigere er aldrig en dårlig ting. Også, hvis forskellen er, at det er 21 inches eller noget større eller mindre, jeg ikke rigtig pleje, hvis det er bare en tomme eller to. Du er velkommen til at sende alle potentielle kandidater, og gøre en sag for det, og som jeg nævnte tidligere, kan du oplyse mig yderligere om skærme og hvilke aspekter til at søge.

Alle forskningsaktiviteter, jeg har gjort har været på newegg.com. Det ville være rart at bestille den fra der, men igen, hvis det er en god idé, men det er på et andet websted, er det sandsynligvis ikke vil udgøre noget problem for mig.

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 4 marts 2008, 01:53
Redaktør Gruppen

Hej, jeg vil gå med Samsung 226BW fra æg, som du kan se på billedet nedenfor, det har på knappen på forsiden:)
Som for responstid, jo mindre antal jo bedre, alle de pixels på en LCD er lidt elektroder at tage tid at ændre, så hvis responstiden er skidt, når du flyttet din pointer rundt på skærmen, du vil få en kinda sløret virkning følgende, efter at det kender som "skygger"
Du vil også bemærke de skygger, når gaming eller muligvis ser film

Det er en stor skærm og har haft masser af store anmeldelser over hele linjen

Sin sorte har en knap på forsiden, god kvalitet og koster mindre end $ 350

Du cant går galt med denne en

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 4 marts 2008, 10:52
Donor-Gruppen

Det var faktisk det allerførste en af dem, var jeg ser på. Jeg elsker hvordan det ser ud, og 2 millisekunder er dejligt. Jeg er bare lidt miffed om 309,99 pris. Jeg fik at vide, at det er muligt at finde en dejlig skærm gerne, at der for så lavt som 230. Derfor hvorfor jeg lidt forladt 226BW som en sekundær mulighed. Hvis det er bare ikke muligt at finde en lige så godt, så vil det sandsynligvis gå fra sekundære til primære.
Old 4 marts 2008, 11:24
Redaktør Gruppen

Jeg har at nøjagtige overvåge .....

Jeg synes, det er en meget god pris for hvad du får ...

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 4 marts 2008, 14:01
Donor-Gruppen

Hvorom alting er, jeg vil overveje alle muligheder. Der må være andre monitorer derude med lignende kvaliteter, og jeg vil gerne shoppe rundt først. Der var aldrig tvivl om, at 226BW skulle være en mulighed, og der stadig er ingen tvivl om. Men jeg vil gerne se, hvad du ville have plukket, hvis du var ude af stand til at få denne skærm.
Old 4 marts 2008, 22:06
Donor-Gruppen

Jeg udvidet min søgning horisont en smule. og jeg har konstateret, at der er et alternativ, selvom jeg ved ikke, om det vil være lige så god.

Det er den 206BW stedet for 226BW. 2 inches forskel, men jeg ved ikke nok om resten af specs at afgøre, om det er lig med eller ej.
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824001095

er det en god $ 40 billigere selv. I gætte, hvad jeg spørger om, er .... hvis jeg ender med at købe denne i stedet, jeg vil blive ønsker jeg var gået for større en?

Der skal være nogle andre karakteristiske faktor,'s barberartikler off de $ 40 dollars. så du bedes venligst oplyse mig:)
Old 5 Marts 2008, 01:55
Redaktør Gruppen

For $ 40 forskellen Jeg vil bare få det større.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Need Help Guys! Formentlig Easy Fix-en kende skærmkablerne? marsh342 Grafikkort & Monitors 6 10 juli 2009 16:26
Har brug for hjælp plukningen. PaintbalPunk 79 General Hardware Chat 10 27th Dec 2008 17:10
Behov Hurtig hjælp til at vælge et LCD-skærm! Please help PaintbalPunk 79 Grafikkort & Monitors 3 11th Dec 2008 20:57
Enhver Bigger Monitor Suggestions? AMD4LIFE Grafikkort & Monitors 1 31 december 2007 13:40
Picking ret PSU KillerXL5 Cases & Strømforsyninger 5 9. nov 2007 21:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.