![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
VASTUUVAPAUSLAUSEKE: Ei suinkaan minulla on rahaa ostaa yhtä oikeaa nyt. Olen yksinkertaisesti nostojärjestelmä yksi kuin "I'll asettaa minun nähtävyyksistä on tämä yksi" tyyppi käsitellä, ja sen jälkeen tavoitteena kyseiseen hintaan. Älä luettelo hinta jälkeen MIR koska kumpaakaan, minun on silti edessä täysi hinta, ja sen vuoksi se voi olla harhaanjohtavaa.
No, nyt kun minulla on, että pois tieltä, olen HAKU lopulta ostaa melko asiallisesti yritysten valvoa. Olen tutkii näyttö, joka on noin 22 tuumaa. Saatat sanoa aion hieman yli laidan, mutta olen jo kaadetaan sydäntäni ja sielun osaksi minun torni ja sen sisällön. Joten jotta kohteliaisuus se, Haluaisin mukavan sheikki näytöllä. Minulla on vain muutamia määräyksiä, enkä ole varma, jos ne kaikki ovat käytännöllisiä, joten voit soittaa minut pois niitä, koska minulla ei halua noudattaa mitään, että ei kannata puheaikani. Yksi sanoi määräyksiä on hyvin alhainen vasteaika. Jos en ole väärässä, joka tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, kuinka nopeasti kuva saa välittää sen näytön, ja alhainen vasteaika, se on pehmeämpi HAKU virta kuvia. Korjaa minua, jos olen väärässä koska tiedän hyvin vähän kannalta ruuduissa. Toinen asia, että olin paljon parempana sitä, että näyttö on musta, ja että virtapainike on edessä näytön. Sen osalta, että on musta, 99% minun torni ja oheislaitteet, kuten minun kaiutinjärjestelmä, ovat mustia. Haluaisin olla yhtenäistää sitä. Ja kuten virtapainikkeen ja tällainen, minä vain löytää se aivan typerää, että haluat asettaa niin tärkeä painiketta takana paneelissa. Se todennäköisesti ärsyttää minua hyvin nopeasti, ja se johtaa myös mahdollisuuksia jättää smudges alkaen sormet ja kädet ruudulla. Tiedätkö ... esimerkiksi, jos saan veljeni tai joku muu täällä, ja ne mene käynnistä se ja loput niiden peukalon ja palmunydin etupuolella, koska ne mene käynnistä se .... Lisäksi olen hieman pakkomielteinen jos et ole huomannut, hahah ... Ja mikä tärkeintä, en halua saada kiinni. Minun pitää nähdä 22inch valvoo myyntiä selvästi yli $ 350 taalaa vain siksi, että niillä on erityinen seistä tai ne tulevat kanssa rakennettu kaiutinjärjestelmä tai jotain naurettavaa tuollainen. Minulla on jo puhujat, enkä kaksi s *** s, jos se voidaan säätää ylös, alas, vasemmalta oikealle, ja antaa minun nähdä sitä täysin, vaikka se on minun pirun yläraja. En tarvitse mitään erityistä. Se vain täytyy etsiä mukavaa ja työn mukavasti ja jhk edellä mainitun. Vain lisäselvityksiä kyllä I'll asettaa minun nähtävyyksistä on seurata ja sen hinta, mutta halvempaa ei koskaan ole huono asia. Myös, jos ero on se, että se on 21 tuumaa, tai jokin pienempi tai suurempi, en oikein välitä vaikka se on vain tuuman tai kaksi. Voit lähettää kaikkia mahdollisia ehdokkaita, ja asia vaatii sitä, ja kuten aiemmin mainitsin, ota valaista minua edelleen siitä seuraa ja mitä näkökohtia etsiä. Kaikki tutkimuksen olen tehnyt on ollut newegg.com. Se halua olla mukava tilata sen sieltä, mutta jälleen kerran, jos se on paljon, mutta se on toisella sivustolla, se todennäköisesti ei aiheuta ongelmia minulle. My System: Hesekiel
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hei, haluaisin mennä kanssa Samsung 226BW alk. muna, kuten näet alla olevassa kuvassa on nappia edessä:)
Mitä vasteaika, sitä pienempi määrä, sitä parempi, kaikki kuvapisteistä joka lcd ovat vähän elektrodit, jotka vievät aikaa muuttaa, joten jos vasteaika on roskaa, kun siirretään osoitinta ympäri näytön, voit saisivat kinda epäselvä vaikutus seuraavat sen jälkeen, kun tunnemme "haamukuvia" Olet myös huomata haamukuvia kun pelaamista tai mahdollisesti elokuvat Tämä on hieno seurata ja on ollut kuormien erittäin arvostelut kautta linjan Musta on painiketta edessä, hyvä laatu ja hinta alle 350 dollaria You cant mennä vikaan tämä ![]()
Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
|
|||
|
|||
|
Se oli itse asiassa hyvin Ensimmäinen niistä, joita olin katselet. Rakastan miltä se näyttää, ja 2 millisekuntia on erittäin mukavaa. Olen vain hieman loukkaantunut siitä 309,99 hintalappu. Minulle sanottiin, että se on mahdollista löytää hieno ruutu kuin että niinkin alhainen kuin 230. Niinpä, miksi hieman lähtenyt 226BW on toissijainen vaihtoehto. Jos se ei vain ole mahdollista löytää yksi niin mukavaa, se todennäköisesti siirtyä toissijainen ensisijainen.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Olen että tarkka seurata .....
Mielestäni on erittäin hyvä hinta mitä saat ...
|
|
|||
|
|||
|
Oli miten oli, haluaisin ottaa huomioon kaikki mahdolliset vaihtoehdot. On oltava muita seuraa siellä, joilla on samanlaiset ominaisuudet, ja haluan tehdä ostoksia noin ensin. Ei ollut epäilystäkään siitä, että 226BW piti olla vaihtoehto, ja vielä ei ole epäilystäkään. Mutta Haluaisin nähdä mitä olisi valinnut, jos voineet saada tämän valvoa.
|
|
|
|||
|
|||
|
i laajennettava Hakuni näköpiiriään vähän. ja olen havainnut, että on olemassa vaihtoehto, mutta en tiedä, jos se tulee olemaan yhtä hyvä.
se on 206BW eikä 226BW. 2 tuumaa ero, mutta en tiedä tarpeeksi loput tiedot, onko se on sama tai ei. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824001095 it's a good 40 dollaria halvempaa vaikka. i arvaa En pyydä on .... jos i lopulta ostit tämän sijaan olen menossa olevan haluavat i oli mennyt varten isompi yhden? siellä on joitakin muita erotteluperusteita tekijä siinä höyläämään pois ne $ 40 dollaria. joten valaiskaa minua:) |
|
|
|||
|
|||
|
Saat $ 40 erotus haluaisin vain saada isompi yksi.