mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Need help plukken een monitor. Suggesties jongens? :)

Reply

Thread Tools
Old 3 maart 2008, 21:30
Donor Groep

Default Need help plukken een monitor. Suggesties jongens? :)

DISCLAIMER: Onder geen beding heb ik het geld voor de aankoop van een nu. Ik ben gewoon een plukken als een "ik ga mijn bezienswaardigheden op dit een" soort van deal, en dan doel voor die prijs. Gelieve geen lijst met de prijs na de MIR omdat beide manier, ik moet nog voor de volle prijs, en dus kan misleidend zijn.

Nou, nu heb ik dat uit de weg, ik ben op zoek naar uiteindelijk de aankoop van een vrij fatsoenlijk formaat monitor. Ik ben op zoek naar een beeldscherm dat is ongeveer 22 centimeter. Je zou kunnen zeggen ik ga een beetje overboord, maar ik schonk al mijn hart en ziel in mijn toren en de inhoud ervan. Dus om te complimenteren, ik wil graag een leuke en Sjeik scherm.

Ik heb een aantal bepalingen, en ik ben niet zeker of ze allemaal praktisch zijn, dus ga gerust noemen me op hen, als ik wil niet te streven naar iets dat is mijn tijd niet waard.

Een van die bepalingen is een zeer lage response tijd. Als ik me niet vergis, dat betekent gewoon hoe snel het beeld wordt doorgegeven aan het scherm, en door een lage respons tijd, hij presenteert een soepeler zoekt stroom van beelden. Corrigeer me als ik mis als ik weet heel weinig in termen van schermen.

Een ander ding dat ik wil veel liever dat het scherm wordt zwart, en dat de aan / uit-knop op de voorkant van het scherm. Met betrekking tot dat het zwart, 99% van mijn toren en randapparatuur, inclusief mijn speaker systeem, zijn zwart. Ik wil graag een aantal uniformiteit is. En als voor de uit-knop en dergelijke, maar ik vind het absoluut dom dat je dat een dergelijk belangrijk knop op de achterkant van het paneel. Het zal waarschijnlijk irriteren me heel snel, en het leidt ook tot de mogelijkheden van het verlaten van vlekken van vingers en handen op het scherm. Je weet wel ... bijvoorbeeld als ik mijn broer of iemand anders hier, en ze gaan om er op, en rusten hun duim en handpalm op de voorkant als ze gaan om er op ....

Ook ik ben een beetje obsessief in het geval je dat nog niet opgevallen ... hahah

En nog belangrijker, ik wil niet te krijgen geschroefd. Ik krijg 22inch monitoren verkopen voor ruim boven de $ 350 dollar, alleen omdat ze een speciale stand, of ze komen met een ingebouwde luidspreker systeem of iets belachelijk zo. Ik heb al sprekers, en ik geef niet twee s *** s als kan worden aangepast omhoog, omlaag, links rechts, en laat me zien perfect, zelfs als het op mijn verdomde plafond. Ik hoef niet iets speciaals. Het moet gewoon mooi en leuk werk en berusten de bovengenoemde.

Alleen voor meer duidelijkheid, ja ik zal mijn bezienswaardigheden op de monitor en de prijs, maar goedkoper is nooit een slechte zaak. Ook als het verschil is dat het 21 inch, of iets groter of kleiner, dat doe ik niet echt schelen of het is gewoon een centimeter of twee. Voel je vrij om alle potentiële kandidaten, en een geval voor, en zoals ik al eerder zei, gelieve verlichten me verder over monitoren en welke aspecten bij kijken.

Alle onderzoeksactiviteiten die ik heb gedaan is op newegg.com. Het zou leuk zijn om te bestellen vanaf daar, maar nogmaals, als het een goede deal, maar het is op een andere website, het waarschijnlijk niet zal enkel probleem voor mij.

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 4 maart 2008, 01:53
Moderator Groep

Hoi, ik zou gaan met de Samsung 226BW uit het ei, zoals u kunt zien in de onderstaande afbeelding is de toets aan de voorkant:)
Als voor de responstijd, hoe kleiner het nummer, hoe beter, alle van de pixels op een lcd zijn kleine elektroden die de nodige tijd te veranderen, dus als de respons tijd is onzin als je verplaatst u de aanwijzer over het scherm krijg je een beetje wazig effect volgt nadat het bekend als "spookbeelden"
U zou ook het ghosting wanneer gaming of eventueel films kijken

Dit is een grote monitor en heeft last van grote beoordelingen over de hele linie

De zwarte heeft een knop op de voorkant van goede kwaliteit en kost minder dan $ 350

U cant go wrong with this one

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 4 maart 2008, 10:52
Donor Groep

Dat was in feite de allereerste een van de bijeenkomsten die ik zocht bij. Ik hou van hoe het er uit ziet, en 2 milliseconden is very nice. Ik ben alleen een beetje miffed over de 309,99 prijskaartje. Ik kreeg te horen dat het is mogelijk om te zoeken naar een mooi scherm zoals dat voor zo laag als 230. Vandaar de reden waarom ik iets links van de 226BW als secundaire optie. Als het is gewoon niet mogelijk om een net zo mooi, dan zal waarschijnlijk de overgang van secundair aan de primaire.
Old 4 maart 2008, 11:24
Moderator Groep

Ik heb dat precies controleren .....

Ik vind het een zeer goede prijs voor wat je krijgt ...

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 4 maart 2008, 14:01
Donor Groep

Hoe het ook zij, ik zou graag alle mogelijke opties. Er moeten andere monitoren die er met vergelijkbare kwaliteiten, en ik zou graag willen oriënteren eerste. Er is nooit enige twijfel dat de 226BW zou een optie zijn, en er is nog steeds geen enkele twijfel. Maar ik wil graag zien wat u zou hebben geplukt als u niet in staat waren om deze monitor.
Old 4 maart 2008, 22:06
Donor Groep

i verbreed mijn horizon zoeken een beetje. en ik heb geconstateerd dat er een alternatief, maar ik weet niet of het zal nog even zo goed.

het is de 206BW in plaats van de 226BW. 2 centimeter verschil, maar ik weet niet genoeg over de rest van de specificaties te bepalen of het is gelijk of niet.
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824001095

het is een goede $ 40 goedkoper is. Ik denk dat wat ik vraag is .... als ik uiteindelijk de aankoop van deze plaats, ik zal die ik was gegaan voor de grotere een?

er moet een aantal andere onderscheidende factor die het scheren off die $ 40 dollar. dus verlichten me:)
Old 5 maart 2008, 01:55
Moderator Groep

Voor $ 40 verschil Ik wil alleen krijgt de grotere.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Need Help Guys! Waarschijnlijk Easy Fix-anyone know Monitor Kabels? marsh342 Grafische Kaarten & Monitors 6 10 jul 2009 16:26
Need some help Picking. PaintbalPunk 79 Algemeen Hardware Chat 10 27 dec 2008 17:10
Need Help Snel Op het kiezen van een LCD monitor! Please Help PaintbalPunk 79 Grafische Kaarten & Monitors 3 11 dec 2008 20:57
Elke Bigger Monitor Suggesties? AMD4LIFE Grafische Kaarten & Monitors 1 31 dec 2007 13:40
Het kiezen van de juiste PSU KillerXL5 Cases & Power Supplies 5 9 Nov 2007 21:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.