![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| DISCLAIMER: På ingen måte har jeg penger til å kjøpe en nå. Jeg er bare å plukke en ut som en "jeg vil sette mitt syn på dette en" type avtale, og så satse på at prisen. Vennligst ikke liste prisen etter MIR fordi Uansett, jeg har fortsatt til front full pris, og derfor kan det være misvisende.
Vel, nå som jeg har det ute av veien, jeg ser til slutt kjøpe en ganske decently store skjermen. Jeg ser inn i en skjerm som er omtrent 22 inches. Du kan si jeg litt over, men jeg har allerede strømmet mitt hjerte og sjel inn i mitt tårn og dens innhold. Så for å kompliment det, vil jeg gjerne en hyggelig og Sheik skjermen. Jeg har noen krav, og jeg er ikke sikker på om alle av dem er praktisk, så kan du gjerne ringe meg på dem, som jeg ikke ønsker å forfølge noe som ikke er verdt tiden min. En av sa krav er en svært lav responstid. Hvis jeg ikke feil, det betyr ganske enkelt hvor raskt bildet blir relayed til skjermen, og gjennom en lav responstid, det gir en jevnere leter strømmen av bilder. Rett meg hvis jeg er feil som jeg vet svært lite i form av skjermer. En annen ting som jeg vil langt foretrekke er at skjermen blir svart, og at strømknappen på forsiden av skjermen. I forhold til at det er svart, 99% av mitt tårn og periferiutstyr, inkludert min høyttalersystem, er svart. Jeg vil gjerne ha noen ensartethet til det. Og som på strømknappen og slikt, jeg bare synes det er helt dumt, som du vil sette en så viktig knappen på baksiden av panelet. Det vil trolig irritere meg svært raskt, og det fører også til mulighetene for å forlate flekker fra fingrene og hendene på skjermen. Du vet ... for eksempel hvis jeg la min bror eller noen andre her, og de går for å slå den på, og resten av tommelen og håndflaten på fronten som de går for å slå den på .... Også jeg er litt obsessive i tilfelle du ikke har lagt merke hahah ... Og aller viktigst, jeg ønsker ikke å bli ødelagt. Jeg blir stadig ser 22inch skjermer selger for godt over $ 350 dollar, bare fordi de har en egen stand, eller de kommer med en innebygd høyttaler eller noe latterlig sånn. Jeg har allerede høyttalere, og jeg gir ikke to s *** s hvis den kan justeres opp, ned, venstre, høyre, og lar meg se det helt selv om det på min jævla taket. Jeg trenger ikke noe spesielt. Det er bare må se fin og fungerer fint og acquiesce nevnte. Bare for ytterligere informasjon, ja jeg vil sette mitt syn på skjermen og prisen, MEN billigere er aldri en dårlig ting. Også hvis avviket er at det er 21 inches, eller noe mindre eller større, I don't really care hvis det er bare en cm eller to. Gjerne legge alle potensielle kandidater, og lage en sak for det, og som jeg nevnte tidligere, må du opplyse meg mer om skjermer og hvilke aspekter å se etter. Alle undersøkelser jeg har gjort har vært på newegg.com. Det ville være hyggelig å bestille det fra der, men igjen, hvis det er en god avtale, men det er på et annet nettsted, det vil sannsynligvis ikke utgjøre noe problem for meg. Min System: Esekiel
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, jeg vil gå med Samsung 226BW fra egg, som du kan se i bildet nedenfor har den knappen på fronten:) Som for responstid, de mindre nummeret det bedre, alle av piksler på en LCD er litt elektroder som tar tid å endre, så hvis responstid er søppel når du flyttet markøren rundt på skjermen du vil få en ganske uklare effekt følgende etter at det kjent som "ghosting" Du vil også merke til ghosting når spilling eventuelt filmer Dette er en stor skjerm og har massevis av flotte vurderinger over hele linja Its svart har en knapp på forsiden, god kvalitet og koster mindre enn $ 350 Du skrånende gå galt med dette en ![]()
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Det var faktisk det aller første en av de jeg var på. Jeg liker hvordan den ser ut, og 2 millisekunder er veldig hyggelig. Jeg er bare litt miffed om 309.99 prislappen. Jeg ble fortalt at det er mulig å finne en fin skjerm som det for så lite som 230. Derav hvorfor jeg noe igjen 226BW som sekundært alternativ. Hvis det er bare ikke mulig å finne en like fin, da det sannsynligvis vil flytte fra videregående til primære. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har det eksakte overvåke ..... Jeg tror det er en meget god pris for hva du får ...
|
| |||
| |||
| Være det som det kan, jeg vil vurdere alle mulige alternativer. Det må være andre skjermer der ute med samme kvaliteter, og jeg ønsker å shoppe rundt først. Det var aldri noe tvil om at 226BW skulle være et alternativ, og det fortsatt er ingen tvil. Men jeg vil se hva du ville ha tatt hvis du ikke kan få denne skjermen. |
|
| |||
| |||
| Jeg utvidet søket mitt horisonten litt. og jeg har funnet ut at det er et alternativ, men jeg vet ikke om det kommer til å bli like god. det er den 206BW stedet for 226BW. 2 inches forskjell, men jeg vet ikke nok om resten av spesifikasjoner for å fastslå om det er like eller ikke. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824001095 er det en god $ 40 billigere skjønt. Jeg antar det jeg spør er .... hvis jeg ender opp med å kjøpe denne i stedet, jeg skal ønske jeg hadde gått for større en? Det må være noen andre atskillende faktor som barbering av de $ 40 dollar. Derfor ber vi deg opplyse meg:) |
|
| |||
| |||
| For $ 40 forskjell Jeg vil bare få større en.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp Gutter! Sannsynligvis Easy Fix-noen Know Monitor Kabler? | marsh342 | Kabinetter & Skjermer | 6 | 10 juli 2009 16:26 |
| Trenger du hjelp rørt. | PaintbalPunk 79 | General Hardware Chat | 10 | 27 desember 2008 17:10 |
| Trenger Quick Help På plukke En LCD-skjerm! Please Help | PaintbalPunk 79 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 desember 2008 20:57 |
| Eventuelle Bigger Monitor Suggestions? | AMD4LIFE | Kabinetter & Skjermer | 1 | 31 desember 2007 13:40 |
| Rørt høyre PSU | KillerXL5 | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 9 november 2007 21:58 |
| Thread Tools | |
| |