![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei kaikki hyvin minun emolevy on tulossa, ja minun syntymäpäivä on tulossa niin haluaisin saada uuden näytön En kuitenkaan tiedä, mitä toinen se on 1320 x 1200 ja 24 "+
Oma budjetti on £ 470 ei sisällä postitse, ja haluaisin saada IIT siitä OcUK tai skannata, se myös on DVI ja parempi HDMI jotta voin kytkeä minun Xbox-ja PC käyttäen 8800 Ultra My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai liittää Xbox kautta VGA mukana tulevalla kaapelilla voit ostaa noin kymppi. Samsung 206BW, jos haluaa 1680x1050 Samsung 245B, jos haluaa 1920x1200 (I'd go tämän päätöslauselman huomioon kortti sinulla Cewy tai muuten suorituskykyä korttisi menee hukkaan). Tai jos haluat upea 24 "1920x1200 valvoa, että pitäisi vain olla budjetin puitteissa, sitten mennä Dell 2407WFP (jos saat yhden). Yksinkertaisesti loistava.
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| 1960x1200? Typo? Silti. Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta Samsung niin ei voi neuvoa ostaa sen, mutta mitä olet aina tehdä ja lukea arvosteluja. ![]() Dell lainaa 16.7M väriä niin olisi 92%: n peittoon, jos 2407 on jotain päätellä. Plus, kuten Dell 24 "ja ths-Sung on 26" ja he ovat molemmat yhtä paljon pikseleitä I'd go for Dell, koska pikseleitä on, että hieman pienempi, joten sinun pitäisi vaatia vähemmän AA peli . Dell on myös ainoa yritys, tiedän, että käyttöön on johdonmukaisesti hyviä näyttöjä eri kokoa: n ja hinta's.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Pidän siitä on kuva kuvassa ans mitä 92% kattavuus tarkoittaa |
|
| |||
| |||
| Se tarkoittaa vain, että se mainitsee 16.7M väriä (Jos muistan oikein, se on 8bit) sen on voitava tarjota näytön, 92% näistä värit kuvista paljon elinvoimainen. Dell lainata tätä "TrueLife" (se on vain valmistajan merkki teknologia).
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kool anyione muuten halua vastustaa Dell ja ehdottaa toista olen avoin |
|
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan valita Dell