![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei alle vel mitt hovedkort er på vei og min fødselsdag kommer opp så vil jeg gjerne få en ny skjerm men jeg vet ikke hva en det må være 1320 x 1200 og 24 "+
budsjettet mitt er £ 470 inkluderer ikke innlegget, og jeg ønsker å komme iit fra ocuk eller skanne, den også må ha en DVI og foretrekke en HDMI så jeg kan koble min Xbox og PC bruker et 8800 ultra Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller koble xbox via VGA bruke kabelen du kan kjøpe for rundt et tenner. Samsung 206bw hvis ønsket 1680x1050 Samsung 245b hvis ønsker 1920x1200 (Jeg vil gå for denne løsningen vurderer det kortet du har Cewy eller ytelsen til kortet ditt er bortkastet). Eller hvis du ønsker en flott 24 "1920x1200 skjerm, som bør være innenfor budsjett, så gå for Dell 2407WFP (hvis du får en). Simply superb.
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| 1960x1200? Skrivefeil? Uansett. Jeg har ingen personlig erfaring av Samsung så kan ikke gi råd du kjøper den, men gjør det du alltid gjør og lese anmeldelser. ![]() Dell siterer 16.7m farger så skal gi 92% dekning dersom 2407 er noe å gå etter. Plus, som Dell er en 24 "og ths' Sung er en 26" og de har begge samme antall piksler Jeg vil gå for Dell fordi piksler er det litt mindre, så du bør kreve mindre AA i et spill . Dell er også det eneste selskapet som jeg vet om som setter sin ut gjennomgående gode skjermer over størrelse og pris's.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg liker det faktum det er bilde i bilde ans Hva gjør 92% dekning bety |
|
| |||
| |||
| Det betyr bare at det quotes 16.7m farger (Hvis jeg husker riktig er dette 8bit) det skal være i stand til å gi, på skjermen, 92% av disse fargene å lage bilder som mye mer levende. Dell Sitat dette som "Truelife '(det er bare en produsenter etikett for teknologi).
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kool anyione annet vil objektet til dell og foreslå en annen jeg er åpen |
|
| |||
| |||
| anyone? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil velge dell