![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej alla väl mitt moderkort är på väg och min födelsedag kommer upp så jag skulle vilja få ett nytt övervaka Men jag vet inte vad en man måste vara 1320 x 1200 och 24 "+
min budget är £ 470 inte efter och jag skulle vilja få IIT från ocuk eller skanna det också måste ha en dvi och föredra en HDMI så jag kan ansluta min xbox och PC med hjälp av ett 8800 ultra Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller ansluta din Xbox via vga använder kabeln du kan köpa för runt en tenner. Samsung 206BW om vill 1680x1050 Samsung 245b om vill 1920x1200 (jag skulle gå för resolutionen med tanke på de kort du har Cewy eller på annat resultatet av dina kort är bortkastade). Eller om du vill ha en superb 24 "1920x1200 skärm, det skulle bara vara inom budget och sedan gå för Dell 2407WFP (om du kan få en). Simply superb.
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| 1960x1200? Stavfel? I alla fall. Jag har ingen personlig erfarenhet av Samsung, så kan inte råda dig att köpa det, men gör vad du alltid gör och läsa recensioner. ![]() Dell citat 16.7M färger så bör ge 92% täckning om 2407 är något att gå efter. Plus, som Dell är en 24 "och THS" Sung är en 26 "och de har båda samma mängd pixlar Jag skulle gå för Dell eftersom pixlar är det lite mindre så du bör kräva mindre AA i ett spel . Dell är också det enda företag jag känner till att sätta sin ut konsekvent bra skärmar över storlek och pris's.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jag gillar det faktum att det är bild i bild ans vad har 92% täckning menar |
|
| |||
| |||
| Det betyder bara att det citat 16.7M färger (om jag minns rätt så är 8bit) den bör kunna, på skärmen, 92% av dessa färgämnen göra bilder som mycket mer levande. Dell citerar detta som "Truelife" (det är bara en tillverkare etikett för teknik).
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kool anyione annat vill invända mot dell och föreslå en annan Jag är öppen |
|
| |||
| |||
| någon? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle välja dell