![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok guys im købe min nye computer i aften, jeg tror fra newegg.com og har brug for hjælp picking den sidste brik i puslespillet. En LCD-skærm Hvad jeg ønsker: 22 "Around mener jeg nogle er 21.5", som er fine, men omkring 22 inches 150-250 $ ville være meget nyttigt Jeg Game A LOT Så meget rart for gaming Så med dette er tilfældet, så lad mig forklare min situation. (korrigere mig, hvis jeg tager fejl) Im købe dette nye computer til jul og har brug for den sidste brik. Jeg elsker at spille spil og ønskede en skærm til at gøre det hele. Jeg studerede så meget og stadig cant beslutte. Jeg fandt ud af DVI og HDMI køre nøjagtig samme forvente HDMI omfatter sund Derfor kan du gå HDMI til DVI og DVI til HDMI uden problemer. Jeg hørte responstid virkelig gør kende forskel efter ca 10ms. Også opdateringshastighed isnt noget at basere dine beslutninger ud af ethier. Så nu, hvor er jeg? Jamen jeg holde ser frem og tilbage beslutter baseret af kontrastforhold og en lille smule om svartid, men der er ingen standard så hvem ved, hvad der er bedre. For eksempel: Svartid: 5ms forhold til 2ms forhold til 2ms (GTG) <- Hvad er det gtg? Synes kinda flakkende og ikke så sand til 2ms men hvis nogen kan forklare, at også Kontrast Ratios: 1000:1 forhold til 2500:1 til 20000:1 (ACM) og 12000:1 (ASCR) hvordan kan du vide, hvad der er bedre? Andre overvejelser var jeg tænker er at få en skærm med 1080p HDMI, så jeg kunne også køre min 360 igennem og kram gerne, men når du kører HDMI du kører, at audio-og sidder fast med det, og så mange mennesker siger talerne på disse skærme er væmmelig, fordi de er svage. Hvis nogen kunne du taler mig ved at købe en LCD-skærm ville det være rart! Så helst en dejlig 22 "HDMI 1080p Monitor 150-250 $ Dette er hvad jeg har fundet og ikke ved, hvilket er bedre. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009157 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236051 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eh, fabrikanter vil fordreje deres egne kontrast ratio og ting i et sådant omfang, at sammenligne dem er slags nytteløs. Jeg vil simpelthen gå med den, du gerne bedre fra anmeldelser.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| så tror du, at de både er gode? så de begge boede jeg bare vælge en? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil få Acer, anmeldelser lyde bedre, 3 års garanti.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Har brug for hjælp plukningen. | PaintbalPunk 79 | General Hardware Chat | 10 | 27th Dec 2008 17:10 |
| Quick Time er ved at blive en reel smerte, virkelig hurtig ... | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 2 | 19. jun 2008 10:42 |
| Need help picking en skærm. Suggestions fyrene? :) | link590o | Grafikkort & Monitors | 6 | 5th Mar 2008 01:55 |
| Quick? S om at køre en 30 "skærm | demon102 | Grafikkort & Monitors | 1 | 31 januar 2008 23:16 |
| Picking ret PSU | KillerXL5 | Cases & Strømforsyninger | 5 | 9. nov 2007 21:58 |
| Thread Tools | |
| |