![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok jongens im kopen van mijn nieuwe computer vanavond denk ik uit newegg.com en hulp nodig picking het laatste stukje van de puzzel. Een LCD-monitor Wat ik wil: 22 "Rond die ik bedoel sommige zijn 21,5", dat is prima, maar ongeveer 22 cm 150-250 $ zou zeer nuttig Ik Game ALOT Dus erg leuk voor games Dus met dit niet het geval laat het me uitleggen mijn situatie. (correct me if i am verkeerd) Im de aanschaf van dit nieuwe computer voor kerstmis en de noodzaak het laatste stuk. Ik hou van spelletjes spelen en wilde een monitor te doen het allemaal. Ik heb zo veel en nog cant beslissen. Ik ontdekte DVI en HDMI lopen precies hetzelfde verwachten HDMI met geluid thats waarom kunt u HDMI-naar-DVI-naar-HDMI-en DVI zonder enige problemen. Ik hoorde reactietijd echt verschil maakt weet na ongeveer 10ms. Ook refresh rate isnt iets te baseren uw beslissingen off van ethier. Dus nu, waar ben ik? Nou ik blijf zoeken en weer te beslissen op basis van contrast-ratio en een beetje over responstijd maar er is niemand Standaard zo wie weet wat beter is. Voorbeeld: Reactietijd: 5ms opzichte van 2ms, vergeleken met 2ms (GTG) <- Wat is dit GTG? Lijkt een beetje onbetrouwbaar en niet zo getrouw aan de 2ms, maar als iemand zou kunnen uitleggen dat ook Contrast Ratio: 1000:1 tegenover 2500:1 tot 20000:1 (ACM) en 12000:1 (ASCR) hoe weet je wat beter? Andere overwegingen die ik zat te denken is om een monitor met 1080p HDMI dus ik kan ook mijn 360 loopt er doorheen en dat soort dingen Maar wanneer je HDMI u dat audio en zitten vast met het en zo veel mensen zeggen de sprekers op deze monitoren zijn borstelig omdat ze zwak. Als iemand kan praten gelieve me door het kopen van een LCD monitor Het zou leuk zijn! Dus liefst een mooie 22 "HDMI 1080p Monitor $ 150-250 Dit is wat ik heb gevonden en weet niet welke beter is. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009157 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236051 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eh, fabrikanten zal verstoren hun eigen contrast ratio en spullen in een mate die ze te vergelijken is een beetje nutteloos. Ik zou gewoon verder gaan met degene die je graag beter uit de reviews.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| zo denk je dat ze allebei goed? dus ze zijn allebei fijn i just pick one? |
|
| |||
| |||
| Ik krijg de Acer, beoordelingen geluid beter, 3 jaar garantie.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need some help Picking. | PaintbalPunk 79 | Algemeen Hardware Chat | 10 | 27 dec 2008 17:10 |
| Quick Time is een echte pijn, echt snel ... | cheesepuff | Multimedia & Codecs | 2 | 19 jun 2008 10:42 |
| Need help plukken een monitor. Suggesties jongens? :) | link590o | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | De 5 maart 2008 01:55 |
| Snel? S met betrekking tot het draaien van een 30 "monitor | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 31 Jan 2008 23:16 |
| Het kiezen van de juiste PSU | KillerXL5 | Cases & Power Supplies | 5 | 9 Nov 2007 21:58 |
| Thread Tools | |
| |