mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Trenger Quick Help På plukke En LCD-skjerm! Please Help

Reply

Thread Tools
Old 11 Dec 2008, 19:10
Medlem Group

Default Trenger Quick Help På plukke En LCD-skjerm! Please Help

Ok folkens im kjøpe meg ny datamaskin kveld tror jeg fra newegg.com og trenger hjelp til å plukke den siste brikken i puslespillet. En LCD-skjerm

Hva jeg ønsker:
22 "Around at jeg mener noen er 21.5" som er fin, men rundt 22 inches
150-250 $ ville være svært nyttig
Jeg Game mye Så veldig flott for spill

Så dette blir tilfellet la meg forklare min situasjon.
(rett meg hvis jeg er galt)
Im kjøpe denne nye datamaskinen til jul og trenger den siste brikken. Jeg elsker å spille spill og ville ha en skjerm til å gjøre alt. Jeg studerte så mye og fremdeles skrånende avgjøre. Jeg fant ut DVI og HDMI kjøre nøyaktig samme forventer HDMI inkluderer lyd dvs hvorfor du kan gå HDMI til DVI og DVI til HDMI uten problemer. Jeg hørte responstid virkelig gjør vet forskjellen etter ca 10ms. Også oppdateringsfrekvensen isnt noe å basere et vedtak av av ethier. Så nå Hvor er jeg? Vel jeg ser fram og tilbake bestemmer basert kontrast ratio og litt om responstid men det er ikke en standard slik som vet hva som er bedre. For eksempel:

Responstid: 5ms sammenlignet med 2ms sammenlignet med 2ms (GTG) <- Hva er dette gtg? Synes ganske upålitelig, og ikke så sant til 2ms, men hvis noen kunne fortelle at også

Kontrast prosenter: 1000:1 i forhold til 2500:1 til 20000:1 (ACM) og 12000:1 (ASCR) hvordan vet du hva som er bedre?

Andre hensyn jeg tenkte får en skjerm med 1080p HDMI og jeg kunne også kjøre min 360 på den og sånn, men når du kjører HDMI du kjører at lyd og står fast med det, og så mange folk sier høyttalerne på disse skjermene er vemmelig fordi de er svake.

Hvis noen kunne vennligst snakke meg gjennom å kjøpe en LCD-skjerm det ville være fint!

Så fortrinnsvis en fin 22 "HDMI 1080p Monitor 150-250 $
Dette er hva jeg har funnet og ikke vet noe som er bedre.
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009157
http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236051
Old 11 Dec 2008, 20:51
Donor Group

Eh, produsenter vil fordreie egne kontrast prosenter og sånt til en grad sammenligne dem er slags ubrukelig. Jeg ville bare gå med en du liker bedre fra vurderinger.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 11 Dec 2008, 20:56
Medlem Group

så tror du at de er både gode? slik at de både er fine jeg bare velge én?
Old 11 Dec 2008, 20:57
Donor Group

Jeg vil få Acer, vurderinger lyd bedre, 3 års garanti.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.