![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok folkens im kjøpe meg ny datamaskin kveld tror jeg fra newegg.com og trenger hjelp til å plukke den siste brikken i puslespillet. En LCD-skjerm Hva jeg ønsker: 22 "Around at jeg mener noen er 21.5" som er fin, men rundt 22 inches 150-250 $ ville være svært nyttig Jeg Game mye Så veldig flott for spill Så dette blir tilfellet la meg forklare min situasjon. (rett meg hvis jeg er galt) Im kjøpe denne nye datamaskinen til jul og trenger den siste brikken. Jeg elsker å spille spill og ville ha en skjerm til å gjøre alt. Jeg studerte så mye og fremdeles skrånende avgjøre. Jeg fant ut DVI og HDMI kjøre nøyaktig samme forventer HDMI inkluderer lyd dvs hvorfor du kan gå HDMI til DVI og DVI til HDMI uten problemer. Jeg hørte responstid virkelig gjør vet forskjellen etter ca 10ms. Også oppdateringsfrekvensen isnt noe å basere et vedtak av av ethier. Så nå Hvor er jeg? Vel jeg ser fram og tilbake bestemmer basert kontrast ratio og litt om responstid men det er ikke en standard slik som vet hva som er bedre. For eksempel: Responstid: 5ms sammenlignet med 2ms sammenlignet med 2ms (GTG) <- Hva er dette gtg? Synes ganske upålitelig, og ikke så sant til 2ms, men hvis noen kunne fortelle at også Kontrast prosenter: 1000:1 i forhold til 2500:1 til 20000:1 (ACM) og 12000:1 (ASCR) hvordan vet du hva som er bedre? Andre hensyn jeg tenkte får en skjerm med 1080p HDMI og jeg kunne også kjøre min 360 på den og sånn, men når du kjører HDMI du kjører at lyd og står fast med det, og så mange folk sier høyttalerne på disse skjermene er vemmelig fordi de er svake. Hvis noen kunne vennligst snakke meg gjennom å kjøpe en LCD-skjerm det ville være fint! Så fortrinnsvis en fin 22 "HDMI 1080p Monitor 150-250 $ Dette er hva jeg har funnet og ikke vet noe som er bedre. http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824009157 http://www.newegg.com/Product/Produc...82E16824236051 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eh, produsenter vil fordreie egne kontrast prosenter og sånt til en grad sammenligne dem er slags ubrukelig. Jeg ville bare gå med en du liker bedre fra vurderinger.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| så tror du at de er både gode? slik at de både er fine jeg bare velge én? |
|
| |||
| |||
| Jeg vil få Acer, vurderinger lyd bedre, 3 års garanti.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |