![]() |
|
| |||
| |||
| Nou, ik heb een 200 pond budget te geven of nemen 10 pond hier of daar. en i surpose kunnen investeren in een aantal meer als het is echt de moeite waard. maar mijn vrienden:) i havnt echt bewaard op de top met al het nieuwe tuig. zo im niet zeker wat zou de beste deal voor me atm. en me af of jullie kunnen me helpen. im draait 1000W enermax melkwegstelsel, ASUS Striker II formule Intel E8500@4.01GHz .... 19 "breedbeeldscherm, resolutie 720 van'1280 ', die binnenkort zal worden 22" breed hoop ik, wanneer ik het geld :).... Ummm iets anders gewoon vragen;) im een beetje een temperatuur Freek. Ik haat het als dingen draait warm. dus als er een kaart is sergested dat loopt vrij warm dan ook sergest enkele koeling voor mij:) dank u zeer hartelijk voor de eventuele antwoorden, met betrekking tot alle informatie of iets:) bedankt (oh en maken het nvidia) bedankt |
|
| |||
| |||
| Check out deze draad, Carbon net bijgewerkt voor een complete computer te bouwen en er is een hoofdstuk over grafische kaarten. http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/ Als ik het me goed herinner uit het lezen van de draad, uw voorkeur voor nVidia, en uw budget, het suggereert een van de 9600 serie. Hoewel als je zou kunnen strekken een paar pond meer (lol ik ben een Amerikaan en hebben geen idee hoeveel een pond waard is, of zelfs wat een is) zou ik willen voorstellen de 9800GX2, ik hou de mijne. Ik heb twee van hen, maar eigenlijk alleen een noodzaak, en NEE dat is niet een aanbod tot verkoop van mij een lol. |
|
| |||
| |||
| oh Cheers bubba;) en zeggen 100 pond voor mij zou zijn $ 200 tot u goed of er in de buurt. bedankt. btw if u zou ik willen perchase uit overclockers.co.uk als POSIBLE maar natuurlijk als theres een betere deal over, dan: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hier krijg je een ATI 4870
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, voor dat veel een 4850 of 4870 is ideaal. Ik hou van de 9600GT, maar zodra je tot 22 "1680 × 1050 het gaat om te beginnen pijn te doen. 9800GX2 zou niet al te slecht, maar ik denk niet dat je de extra VRAM en het is 100 dollar meer. Op dat punt I ' liever een 4870. Aangezien de prijzen in het Verenigd Koninkrijk vaak veel hoger dan in de VS, een 4850 zo ongeveer moet perfect zijn voor uw budget. Volgende keer minder op je CPU, het moederbord en PSU en meer op je GPU / monitor! Een E8400/P35/550W Corsair in strijd zou zijn binnen de 5% spec van uw systeem, ESP op zo'n lage resolutie!
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
U kunt een pickup 4870 voor ongeveer 170 pond. Dan krijg je een fatsoenlijke koeler ook. http://www.ebuyer.com/product/146429 Een 4850 en een fatsoenlijk aftermarket koeler werkt op ongeveer 140 pond - 150 pond theres zo weinig in het echt.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| hmm, ik dank u zeer voor de feed back, je alle v goed:) maar im nvidia hart: ( maar eigenlijk alle im geïnteresseerd in hoe glad het zal spelen CoD4. en fps. ja, hoe veel van een groter verschil zou maken? tussen een 4870 en een 9800GX2? |
|
| |||
| |||
| een 6600gt zal spelen CoD4. mag u geen witte ridder een groep mensen in schone kamers boven de andere. er is geen punt. ze zijn ongeveer gelijk, de 4870 is goedkoper op newegg en is oneindig koeler zodra u het vaststellen van de ventilator, het is ook een hel van een stuk minder luidruchtig. indien een 1gpu enkele kaart kan verslaan 2gpu een enkele kaart ik denk dat het voor de hand liggende keuze, maar YMMV.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| geen behoefte aan de houding Carbon. en als u havnt gemerkt im uit het Verenigd Koninkrijk. zo newegg is van de vraag. |
|
| |||
| |||
| er is geen houding. het is zeer onwaarschijnlijk elders de 9800GX2 is goedkoper dan de 4870 - als dat het geval is, krijgen zij met alle middelen, maar de bovenstaande kritiek nog steeds van toepassing.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulp nodig bij Graphics Card Choice | Marko | Drives & Removable Media | 2 | 21 september 2009 14:40 |
| Hulp nodig bij Graphics Card Choice | Marko | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 16 september 2009 11:11 |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Welke grafische kaart is beter? | Theman000 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 13 Jan 2008 05:18 |
| Graphics Card keuze | pleasehelpme | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2007 16:08 |
| Thread Tools | |
| |