![]() |
|
| |||
| |||
| vel jeg har en £ 200 budsjett gi eller ta £ 10 her eller der. og jeg surpose kunne investere i noe mer hvis det er virkelig verdt det. men mine venner:) Jeg havnt egentlig holdt på med alt det nye utstyret. så im ikke sikker på hva som ville være best deal for meg minibank. og lurte på om dere kunne hjelpe meg. im kjører 1000W enermax galaksen, asus striker II formel Intel E8500@4.01GHz .... 19 "bred skjerm, oppløsning'1280 av 720 ', snart å være 22" wide håper jeg, når jeg får pengene :).... ummm noe annet bare spør;) im litt temperatur freek. så jeg hater det når ting går varm. så hvis en kort sergested som kjører ganske varm da også sergest noen kjøling for meg:) takker veldig mye for alle svarene, om noen opplysninger eller noe:) takk (oh, og gjør det nvidia) takk |
|
| |||
| |||
| Sjekk ut denne tråden, Carbon nettopp oppdatert den for en komplett maskin bygge og det er et avsnitt om grafikkort. http://www.computer-juice.com/forums...station-18844/ Hvis jeg husker riktig fra leser tråden din preferanse for nVidia, og budsjettet, det tyder på at ett av 9600-serien. Selv om du kunne strekke noen quid mer (lol Jeg er en amerikansk og aner ikke hvor mye et pund er verdt, eller hva man) Jeg vil foreslå 9800GX2, jeg elsker mine. Jeg har to av dem, men egentlig trenger bare en, og ingen som ikke er et tilbud om å selge en av mine lol. |
|
| |||
| |||
| oh cheers Bubba;) og si £ 100 til meg vil være $ 200 til u vel nær eller der. takk. btw hvis u kunne jeg vil perchase det fra overclockers.co.uk hvis Mulige men ofcourse hvis Theres en bedre avtale om, da: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Få et ATI 4870
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, for det mye en 4850 eller 4870 er ideelt. Jeg liker 9600GT men når du får opp til 22 "1680 × 1050 det kommer til å starte vondt. 9800GX2 ville ikke være så ille, men jeg tror ikke du trenger ekstra VRAM og det er $ 100 mer. Da jeg d heller ha 4870. Siden prisene i Storbritannia har en tendens til å være mye høyere enn i USA, en 4850 bør bare om å være perfekt for budsjettet. Neste gang bruker mindre på din CPU, hovedkort og strømforsyning og mer på GPU / monitor! En E8400/P35/550W Corsair ville kjøre innenfor 5% spec av systemet, esp på en slik lav oppløsning!
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Du kan pickup en 4870 for ca £ 170. Så du får en anstendig kjøligere også. http://www.ebuyer.com/product/146429 En 4850 og en anstendig ettermarkedet kjøligere arbeider seg å være ca £ 140 - £ 150 så Theres lite i det egentlig.
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| hmm, takk for den strømmen tilbake, vil alle v bra:) men im nvidia på hjertet: ( men egentlig all im interessert i er hvor glatt det vil spille cod4. og fps. så hvor mye av en større forskjell ville det gjøre? mellom 4870 og 9800GX2? |
|
| |||
| |||
| en 6600gt vil spille cod4. du bør ikke white-springer en gruppe mennesker i clean rooms over en annen. det er ikke poenget. De er omtrent like, de 4870 er billigere på newegg og er uendelig kulere når du fikse fan, er det også en helvetes mye mindre støyende. hvis en 1gpu enkelt kortet kan slå en 2gpu eneste kortet jeg tror det er det åpenbare valget, men YMMV.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| ikke behov for holdningen Carbon. og hvis u havnt merke im fra UK. så newegg er ute av spørsmålet. |
|
| |||
| |||
| det er ingen holdning. er det svært usannsynlig andre steder i 9800GX2 er billigere enn i 4870 - hvis det er, får den for all del, men det over kritikken fremdeles gjelder.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp med grafikkort Choice | Marko | Drivere og flyttbare medier | 2 | 21 september 2009 14:40 |
| Trenger du hjelp med grafikkort Choice | Marko | Kabinetter & Skjermer | 6 | 16 september 2009 11:11 |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Grafikkort valg | pleasehelpme | Kabinetter & Skjermer | 3 | 2 august 2007 16:08 |
| Ny Grafikkort | Kane | Kabinetter & Skjermer | 12 | 26 juli 2007 13:44 |
| Thread Tools | |
| |