![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| vel, min 7600GS har nettopp dødd i dag! så jeg har ingen pc.(dads laptop ATM) Jeg trenger en rask utskiftning, jeg tenkte 9600GT for ditt £ 68 Dette en Men skulle jeg bli bedre med Dette 8800 GT for £ 77 eller noe annet u kan anbefale .. btw jeg dont virkelig wont å tilbringe over £ 120. og really really dont wont å reise inn i ati verden. whille im på det. alle vet y mitt 7600GS døde? Jeg tror det var vanskelig å holde følge med resten av systemet. 8500 @ 4GHz, asus striker II Forumla .... hjelp er apresiated! takk en meget Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De har ikke 4850s for <£ 120? 8800GT, vil gi bedre resultater på 9600gt etter litt, verdt margin.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Eller hva med en 9800 GT? De er nesten det samme som 8800 GT's men med noen få moderne tilleggsprogrammer. |
|
| |||
| |||
| De er akkurat det samme ...?
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| 4850 og 9800GT behov Vista DX10 å være fantastisk. Hvis youu ikke kjører Vista eller ikke egentlig ser etter noe dyrere 9600GT er best igjen for pengene. Personlig favoritt. Uansett XP eller Vista. |
|
| |||
| |||
| Godt 9800 GT har 55nm FAB istedenfor 65nm. Og har en liten bedre kanten i overclocking, men det er egentlig ikke noe stort å gjøre det ut fra 8800 GT, med mindre du kjøper fabrikken overclocked versjoner av 9800 GT som har 1 GB RAM. vil du se en forestilling boost. |
|
| |||
| |||
| oh høyre fin en guys! takk en meget NVIDIA! :) Aldri gona forlate dem. ja jeg lette rundt etter at jeg postet og så 9800GT og var som nooooooo, kunne jeg ha lagt til at i. LOL:) btw im kjører xp hjem. 19 "wide wont å oppgradere til 22" wide slutt .. så minibank Jeg tror im kommer til å gå for 9600GT fra OCUK minibank. over 8800GT som jeg fant, men som en vil bli kjørt kulere? im litt temperatur freek u se. Eller kan noen anbefale en 9800GT, eller ville Dette 1GB versjonen av 8800GT være min beste spill? Takk så mye for ur rask og positiv tilbakemelding! . Love ya all;) Craiig / / |
|
| |||
| |||
| Hvis du har så mye å bruke: http://scan.co.uk/Product.aspx?WebProductId=836588
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Han er ikke forlate nVidia Carbon lol. Når folk velger å være splitter lojale uansett, det er en sløsing med pusten til å foreslå et annet merke som kan bli mye bedre. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Nye grafikkort hjelp | MaxWilson | Kabinetter & Skjermer | 3 | 9 november 2007 15:36 |
| 1GB RAM Vs Grafikkort | its.sid | Kabinetter & Skjermer | 15 | 2 august 2007 12:26 |
| Thread Tools | |
| |