![]() |
|
| |||
| |||
| Tja, min 7600GS har just dött i dag! så jag har ingen dator.(pappor laptop atm) Jag behöver ett snabbt byte, jag tänkte 9600GT för likadana £ 68 Den här en Men skulle jag vara bättre med Den här 8800 GT för £ 77 eller något annat u kan rekommendera .. btw jag dont riktigt vana att spendera över £ 120. och verkligen verkligen dont vana att resa till ATI världen. whille im på det. någon som vet y min 7600GS dog? Jag tror att det var svårt att följa med resten av mitt system. 8500 @ 4GHz, ASUS strejkande II Forumla .... någon hjälp är apresiated! Tack så mycket Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De har inte 4850s för <£ 120? 8800GT kommer att överträffa den 9600gt med lite värt marginalen.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Eller vad sägs om ett 9800 GT? De är nästan samma som 8800 GT: s, men med ett par moderna add-ons. |
|
| |||
| |||
| De är exakt samma ...?
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| 4850 och 9800GT behov Vista DX10 vara häftigt. Om youu inte köra Vista eller inte verkligen letar efter något dyrare 9600GT är det bästa bang för Buck. Personlig favorit. Oavsett XP eller Vista. |
|
| |||
| |||
| Väl 9800 GT har 55nm fab istället för 65nm. Och har en liten bättre kanten i överklockning, men det är verkligen inget stort att göra det skiljer sig från 8800 GT, såvida du inte köper fabriken overclocked versioner av 9800 GT som har 1 GB RAM. då kommer ni se en prestanda boost. |
|
| |||
| |||
| oh rätt trevlig en killar! Tack så mycket NVIDIA! :) Aldrig gona lämna dem. Visst var jag letade efter att jag postat och såg 9800GT och var som nooooooo, jag kunde ha tillagt att tum LOL:) btw im kör XP Home. 19 "bred vana att uppgradera till 22" breda småningom .. så atm Jag tror im gå för 9600GT från OCUK atm. över 8800GT som jag upptäckt, men som man skulle köra svalare? im lite temperatur freek u se. Eller kan någon rekommendera ett 9800GT eller skulle Den här 1GB versionen av 8800GT vara min bästa insats? Tack alla så mycket för ur snabbt och positiv feedback! . Love ya all;) Craiig / / |
|
| |||
| |||
| Om du har så mycket att spendera: http://scan.co.uk/Product.aspx?WebProductId=836588
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Han är inte lämnar nVidia Carbon lol. När föräldrar väljer att vara varumärkeslojala oavsett vad, det är ett slöseri med andetag som tyder på ett annat märke som kan vara mycket bättre. |