![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med 9 Series langsomt kommer ud i henhold til Wikipedia dette vil ske inden udgangen af marts, starten af april. Min fødselsdag er også derefter, jeg planlægger at få 8800GT men usikker vejr til at vente. Hvis jeg ventede jeg er kun villige til at vente 2 uger efter min fødselsdag, som ville være halvvejs throgh april, ville dette have indvirkning på prisen på de 8800 GT eller bare et par pounds.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| At købe et 8800GT nu ikke ville være en fejltagelse, men det ville også være spændende at se, hvilken effekt den nye 9-serien kort har på prisen af de nuværende 8xxx kort, og om de vil leve op til de præstationer efterspørgsel.
|
| |||
| |||
| Det ville også være interessant at vide vejr thay støtte DX 10.1 og Shader Model 4.1 gerne de nye ATI 38XX. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå, lige nu ville jeg se på et 9600GT i stedet, muligvis en 3850 eller 3870, fordi priserne på dem er gået ned. Ekstremt lignende kort, meget billigere. Med det sagt, vil jeg i tvivl om der vil være en "killer købe" som der var med 8800GT denne generation. Du er højst sandsynligt vil se dyrere high-end kort. Hvis der er en god 8800GTS-lignende kort i 9-serien kommer ud, kan du se på, at fordi det var et nydeligt anstændigt deal sidste gen. Men jeg gætter vi nødt til at vente på benchmarks at se. Jeg vil vente, hvis dit budget er lidt fleksible.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Nr. tilsyneladende sin strenge £ 240, og for nu alligevel .... |
|
| |||
| |||
| Jeg endte med at få det 8800GT, og en ny Power Supply, bortset fra 4.850 og 4.870 er der intet til denne dag, der er så godt med hensyn til pris / perfromance ratio. Vi kan se, at 9-serien tilsyneladende afløst de 8-serien, og som følge heraf gjorde 8 sereis af nVidia's GPU's afbrydes. |
|
| |||
| |||
| Hader at bryde nyheder til dig, men den 9-serien er gamle og crummy nu. Det GTX er de nyeste nVidia-serien ' |
|
| |||
| |||
| Bortset fra det 8800GT, som er 9800GT og GTS-240 ... og 8800GTS 512, som er den 9800GTX, som er den 9800GTX +, som er GTS-250.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Citat:
, Er DX11 kort nu venter på at blive frigivet, vil vi nødt til at se, om Nvidia eller AMD oprette en anden pris: ydeevne monster, håber de gør . |
|
| |||
| |||
| ATI 5xxx serien er DX11 kort makker. Den GTX 3xx vil uden tvivl være DX11 også. Skam er der intet, der kan bruge denne DX11 undre .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Serie af Ubuntu Spørgsmål | pest79456 | Linux & Alternative OS | 0 | 23 September 2009 12:28 |
| 8800-serien | dmdougie | Grafikkort & Monitors | 3 | 22 april 2008 14:49 |
| Bf serien i widescreen | mrdaveyk | PC & Console Gaming | 1 | 3 januar 2008 05:14 |
| 8-serien | mrdaveyk | Grafikkort & Monitors | 2 | 17. sep 2007 04:03 |
| Hitman-serien | LCD Monitor | PC & Console Gaming | 4 | 21. okt 2006 06:59 |
| Thread Tools | |
| |