![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Met de 9-serie langzaam coming out volgens Wikipedia Dit zal gebeuren tegen het einde van maart, begin april. Mijn verjaardag is ook daarna, ben ik van plan om de 8800GT, maar zeker weer te wachten krijgen. Als ik wachtte ik ben alleen bereid tot 2 weken wachten na mijn verjaardag die zou worden halverwege throgh april, zou dit enig effect op de prijs van de 8800 GT of slechts een paar pond te hebben.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kopen van een 8800GT nu niet zou een vergissing zijn, maar het zou ook intrigerend zijn om welk effect de nieuwe 9 serie kaarten hebben op de prijs van de huidige 8xxx kaarten zien, en of ze zal voldoen aan de prestatie eisen.
|
| |||
| |||
| Het zou ook interessant zijn om weer thay ondersteuning DX 10.1 en Shader Model 4.1 weten als de nieuwe ATI 38xx. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, nu zou ik kijken naar een 9600GT in plaats daarvan eventueel een 3850 of 3870 omdat de prijzen aan die zijn gedaald. Extreem soortgelijke kaart, veel goedkoper. Met dat gezegd, twijfel ik er zal een "killer kopen" zoals er was met de 8800GT deze generatie. Je bent waarschijnlijk gaan om dure high-end kaarten te zien. Als er een goede 8800GTS-achtige kaart in de 9-serie coming out, kunt u te kijken naar dat, omdat dat was een heel behoorlijk deal laatste gen. Maar ik denk dat we moeten wachten voor benchmarks om te zien. Ik zou wachten als uw budget is een beetje flexibel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Geen blijkbaar haar een strikte 240 pond, goed voor nu toch .... |
|
| |||
| |||
| Ik eindigde het verkrijgen van de 8800GT en een nieuwe Power Supply, andere dan de 4850 en 4870 is er niets aan deze dag die zo goed is in termen van prijs / perfromance verhouding. We kunnen zien dat de 9-serie blijkbaar vervangen de 8-serie en als gevolg daarvan maakte de 8 sereis van nVidia GPU's gestaakt. |
|
| |||
| |||
| Haat het nieuws breken voor je, maar de 9 serie zijn oud en Crummy nu. De GTX zijn de nieuwste nVidia-serie ' |
|
| |||
| |||
| Behalve voor de 8800GT, de 9800GT en de GTS 240 ... en de 8800GTS 512, die de 9800GTX, die de 9800GTX +, dat is de GTS 250.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Citaat:
, DX11 kaarten zijn nu klaar om te worden vrijgelaten, moeten we om te zien of Nvidia of AMD een andere prijs te maken: de prestaties monster, hopen ze . |
|
| |||
| |||
| De ATI 5xxx serie DX11 kaarten mate. De GTX 3xx zullen ongetwijfeld DX11 ook. Schaamte is er niets dat kunt deze DX11 wonder .. |