![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med 9-serien sakte komme ut i henhold til Wikipedia dette vil skje innen utgangen av mars, begynnelsen av april. My Birthday er også deretter, jeg planlegger å få 8800GT, men usikker på været for å vente. Hvis jeg ventet jeg er bare villig til å vente 2 uker etter bursdagen min som ville være halvveis throgh april, ville dette ha noen effekt på prisen på 8800 GT eller bare noen få pounds.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kjøper et 8800GT nå ikke ville være feil, men det ville også være interessant å se hvilken effekt den nye 9-serien kortene har på prisen på dagens 8xxx kort, og om de vil leve opp til resultatene etterspørselen.
|
| |||
| |||
| Det vil også være interessant å vite været thay støtter DX 10.1 og Shader Model 4.1, som det nye ATI 38XX. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, akkurat nå jeg ser på et 9600GT i stedet, muligens 3850 eller 3870 fordi prisene på disse har gått ned. Ekstremt lignende kort, mye billigere. Med det sagt, tviler jeg det kommer til å bli en "killer kjøpe" som det var med 8800GT denne generasjonen. Du er mest sannsynlig kommer til å se dyr high-end kortene. Hvis det er en god 8800GTS-lignende kort i 9-serien kommer ut, vil du kanskje se på det fordi det var en ganske anstendig avtale siste gen. Men jeg antar må vi vente til benchmarks for å se. Jeg vil vente hvis budsjettet ditt er litt fleksibel.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ingen tilsynelatende dens en streng £ 240, og for nå likevel .... |
|
| |||
| |||
| Jeg endte opp med å få på 8800GT og en ny strømforsyning, annet enn 4850 og 4870 er det ingenting som denne dagen som er like gode i form av pris / perfromance ratio. Vi ser at 9-serien tilsynelatende erstattet 8-serien og som et resultat gjorde de 8 serien til nVidia sin GPU's avviklet. |
|
| |||
| |||
| Hater å bryte nyheter for deg, men de 9-serien er gamle og crummy nå. De GTX er den nyeste nVidia serien ' |
|
| |||
| |||
| Med unntak for 8800GT, som er 9800GT og GTS 240 ... og 8800GTS 512, som er 9800GTX, som er 9800GTX +, som er GTS 250.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
, Er DX11 kort nå venter på å bli løslatt, må vi se om Nvidia eller AMD opprette en pris: ytelse monster, håper de gjør . |
|
| |||
| |||
| ATI 5xxx serien er DX11 kort mate. Den GTX 3xx vil uten tvil bli DX11 også. Skam er det ingenting som kan bruke denne DX11 lurer .. |