mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Nyt kort, overvåge vil ikke komme videre.

Reply

Thread Tools
Old 30 oktober 2008, 19:51
Medlem Gruppen

Computer er en C521 Dell Dimension skrivebordet. Bare installeret en VisionTek Radeon 256M X1300 PCI SFF skærmkortet. Min skærm plug-in ikke passer, men en adapter fulgte med det, så jeg sat det på denne måde. Men mit Monitor vil ikke tænde på alle med det. Kortet tænder, som jeg kan se og høre det (blæseren meste), og min computer starter op bøde. Men overvåge lys går orange, og der er ikke noget der.

Jeg har installeret driverne, før du installerer kortet. Noget jeg kan gøre ... ? Jeg ringede til Dell, før hånden, og de fortalte mig det var en af de kun kompatible kort til min slanke sag. Please help! : (
Old 30 oktober 2008, 20:36
Administrator Gruppen

Skærme ikke kommer på i denne sag, fordi de ikke får et signal fra GFX kortet.

Sørg for at den sidder korrekt og monitor er tilsluttet korrekt.

Hvis det er monteret korrekt og er kompatibelt med dit bundkort jeg ville være nødt til at sige, at det er defekt, drivere ikke kommer i den på dette tidspunkt.

Kan du passe de gamle kort tilbage netop for at sikre, at PC-funktioner, som normalt som en test?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30 oktober 2008, 20:55
Medlem Gruppen

Ja, det gjorde jeg. Det er, hvordan jeg får min computer tilbage op så jeg kan gøre ting som at stille spørgsmål i disse fora, gudskelov. Jeg vil prøve igen siddepladser det og at sørge for det er derinde god. Men jeg tænkte, at hvis adapter som tilsluttes til grafikkortet passer min skærm plug-in, er der stadig, hvordan det kan være galt? Eller skal det arbejde, ligesom det?

Thanks a ton! :)
Old 30 oktober 2008, 21:51
Donor-Gruppen

Kan også være en crappy PSU men jeg tvivler på det, ikke en meget magtbegærlige grafikkort. Reseat vil nok ordne det, så sørg for det er derinde fast. Du bruger et VGA-DVI-adapter? Bør ikke noget for meget.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 31 oktober 2008, 02:24
Donor-Gruppen

Er der en 6Pin strømstikket på kortet? Hvis der er, har du tilsluttet den PSU i det? Også, som PSU har du?

Hvis intet af dette, ligesom Carbon sagde, prøv en reseat, hvis stadig ingen glæde, jeg vil sige det kort blev DOA.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 31 oktober 2008, 17:42
Medlem Gruppen

Okay, jeg tror, jeg indsnævret problemet. Det virker som om min boks (jeg købte kortet ud af eBay) kom med en DVI-A adapter til kortet. Men kortet siger, at det skulle være kommet med en DVI-I adapter. Kunne dette muligvis forårsage mit spørgsmål .. ? Stikkene til min DVI-A ikke engang til at ligne de forbinde til min 3D kort. Min 3D-kortet er meget mere huller for det.
Old 31 oktober 2008, 18:36
Donor-Gruppen

Hvad er din skærm's spec? DVI-eller VGA? Hvad er adapter fra <-> til? Jeg er forvirret.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 31 oktober 2008, 21:24
Medlem Gruppen

Dotum] http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/DVI_Connector_Types.svg/181px-DVI_Connector_Types.svg.png

DVI-A er det, kom med det.
DVI-I er det, der skulle være kommet med det.
Synes det er et muligt emne? : (
Old 1 november 2008, 18:38
Donor-Gruppen

Ja, jeg ved, hvad en DVI plug udseende. Hvad jeg spørger om, er, hvad adapter TIL og FRA. Er det DVI-I <-> DVI-A? DVI-I <-> VGA?
Old 1 november 2008, 18:40
Medlem Gruppen

DVI-A plug er den, der går ind i video card (adapter). Men konnektorer til det passer ind i et DVI-I (i diagrammet). Så jeg tænkte, om det var mit problem.

Hope that helps!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.