![]() |
|
| |||
| |||
| Computer er en C521 Dell Dimension skrivebordet. Bare installeret en VisionTek Radeon 256M X1300 PCI SFF skærmkortet. Min skærm plug-in ikke passer, men en adapter fulgte med det, så jeg sat det på denne måde. Men mit Monitor vil ikke tænde på alle med det. Kortet tænder, som jeg kan se og høre det (blæseren meste), og min computer starter op bøde. Men overvåge lys går orange, og der er ikke noget der. Jeg har installeret driverne, før du installerer kortet. Noget jeg kan gøre ... ? Jeg ringede til Dell, før hånden, og de fortalte mig det var en af de kun kompatible kort til min slanke sag. Please help! : ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skærme ikke kommer på i denne sag, fordi de ikke får et signal fra GFX kortet.
Sørg for at den sidder korrekt og monitor er tilsluttet korrekt. Hvis det er monteret korrekt og er kompatibelt med dit bundkort jeg ville være nødt til at sige, at det er defekt, drivere ikke kommer i den på dette tidspunkt. Kan du passe de gamle kort tilbage netop for at sikre, at PC-funktioner, som normalt som en test? Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ja, det gjorde jeg. Det er, hvordan jeg får min computer tilbage op så jeg kan gøre ting som at stille spørgsmål i disse fora, gudskelov. Jeg vil prøve igen siddepladser det og at sørge for det er derinde god. Men jeg tænkte, at hvis adapter som tilsluttes til grafikkortet passer min skærm plug-in, er der stadig, hvordan det kan være galt? Eller skal det arbejde, ligesom det? Thanks a ton! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan også være en crappy PSU men jeg tvivler på det, ikke en meget magtbegærlige grafikkort. Reseat vil nok ordne det, så sørg for det er derinde fast. Du bruger et VGA-DVI-adapter? Bør ikke noget for meget.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er der en 6Pin strømstikket på kortet? Hvis der er, har du tilsluttet den PSU i det? Også, som PSU har du?
| |||
| |||
| Okay, jeg tror, jeg indsnævret problemet. Det virker som om min boks (jeg købte kortet ud af eBay) kom med en DVI-A adapter til kortet. Men kortet siger, at det skulle være kommet med en DVI-I adapter. Kunne dette muligvis forårsage mit spørgsmål .. ? Stikkene til min DVI-A ikke engang til at ligne de forbinde til min 3D kort. Min 3D-kortet er meget mere huller for det. |
|
| |||
| |||
| Hvad er din skærm's spec? DVI-eller VGA? Hvad er adapter fra <-> til? Jeg er forvirret.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Dotum] http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/DVI_Connector_Types.svg/181px-DVI_Connector_Types.svg.png DVI-A er det, kom med det. DVI-I er det, der skulle være kommet med det. Synes det er et muligt emne? : ( |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg ved, hvad en DVI plug udseende. Hvad jeg spørger om, er, hvad adapter TIL og FRA. Er det DVI-I <-> DVI-A? DVI-I <-> VGA?
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| DVI-A plug er den, der går ind i video card (adapter). Men konnektorer til det passer ind i et DVI-I (i diagrammet). Så jeg tænkte, om det var mit problem. Hope that helps! |