![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tietokone on C521 Dell Dimension työpöydälle. Juuri asentanut VisionTek Radeon 256M X1300 PCI SFF näytönohjain. Oma seurata plug-in ei sovi, mutta sovittimen tuli sen kanssa, joten syötimme se tällä tavalla. Olen kuitenkin Monitor ei käynnisty ollenkaan sen kanssa. Kortin käynnistyy, kun voin nähdä ja kuulla sen (tuulettimen useimmiten), ja minun tietokone käynnistyy hienosti. Mutta näytön valo menee oranssi, ja siinä ei ole mitään. Olen asentanut ajurit ennen kuin asennat kortin. Kaikki mitä voin tehdä ... ? Soitin Dell ennen käsin ja he kertoivat minulle, se oli yksi ainoa yhteensopivia kortteja minun ohut tapauksessa. Please help! : ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näytöt eivät tule tässä asiassa, koska he eivät saa signaali sen GFX kortin.
Varmista, että se istuu oikein ja monitori on kytketty kunnolla. Jos se on asennettu oikein ja se on yhteensopiva emolevyn minun olisi sanottava se on viallinen, kuljettajat eivät ole siihen tässä vaiheessa. Voitko sovi vanhan kortin takaisin vain varmista, että PC toimii normaalia kuin testi? My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Kyllä, olen tehnyt sitä. Siitä saan tietokoneen takaisin ylös, jotta voin tehdä asioita kuten kysymyksiä näillä foorumeilla, luojan kiitos. I'll yritä uudelleen istuimet ja että ne on siellä hyvä. Mutta ihmettelen, jos sovittimen muodostaa yhteyden Grafiikkakortti sopii minun seurata plug-in, onko vielä keinoja se voisi olla väärässä? Vai pitäisikö se toimi niin? Thanks a ton! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisi myös olla kurja PSU mutta epäilen sitä, ei erittäin teho-nälkäinen näytönohjaimen. Reseat todennäköisesti korjata sen, varmista, että se on siellä kiinteä. Käytät VGA-DVI-adapteri? Eikö asiaa liikaa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko 6Pin virtaliitin että korttia? Jos on, oletko syötimme PSU siihen? Myös, mikä PSU sinulla on?
| |||
| |||
| Okei, uskon supistuu asiasta. Näyttää siltä, että minun box (ostin kortin pois eBay) tuli kanssa DVI-A-sovitin kortin. Kuitenkin, kortti sanoo, että se olisi pitänyt tulla, jossa on DVI-I-adapteri. Voiko tämä mahdollisesti aiheuttaa minun kysymys .. ? Liittimet minun DVI-A ei edes näyttää yhteyden minun 3D-korttia. Oma 3D-kortti on paljon enemmän reikiä sen. |
|
| |||
| |||
| Mikä on näytön spec? DVI-tai VGA? Mikä on sovitin alkaen <-> on? Olen hämmentynyt.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Dotum] http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/DVI_Connector_Types.svg/181px-DVI_Connector_Types.svg.png DVI-A on se, mitä tuli sen kanssa. DVI-I on se, mitä olisi pitänyt tulla sen kanssa. Sitä mieltä, että se on toteutettavissa kysymys? : ( |
|
| |||
| |||
| Kyllä, tiedän mitä DVI pistoke näyttää. What I'm pyytää mitä sovitin ja pois. Onko DVI-I <-> DVI-A? DVI-I <-> VGA?
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| DVI-A-pistoke on se, joka menee näyttösovittimen (adapteri). Mutta liittimet se sovi DVI-I (kun kuva). Niin ihmettelen, jos tämä oli kysymys. Toivon, että auttaa! |