mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Nieuwe kaart, monitor zal niet komen.

Reply

Thread Tools
Old 30 oktober 2008, 19:51
Lid Fractie

Computer is een Dell Dimension C521 bureaublad. Net geïnstalleerd VisionTek 256M Radeon X1300 PCI SFF videokaart. Mijn monitor plug-in niet zou passen, maar een adapter bij, zodat ik aangesloten zij op die manier. Maar mijn monitor gaat niet aan op alle mee. De kaart wordt ingeschakeld, als ik kan zien en te horen (de ventilator meestal), en mijn computer opstart up geldboete. Maar de monitor licht oranje, en er is niets daar.

Ik heb de drivers voor het installeren van de kaart. Alles wat ik kan doen ... ? Ik heb van Dell voor de hand en ze vertelde me het was een van de enige compatibele kaarten voor mijn slanke geval. Please help! : (
Old 30 oktober 2008, 20:36
Administrator Group

Monitors niet op in dit geval, omdat ze niet steeds een signaal van de gfx kaart.

Zorg ervoor dat zit goed en de monitor is aangesloten op de juiste wijze.

Als het correct is aangebracht en is compatibel met uw moederbord ik zou moeten zeggen is defect, chauffeurs komen niet in het in dit stadium.

Kunt u past de oude kaart weer gewoon om ervoor te zorgen dat de pc-functies als de normale als een test?

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30 oktober 2008, 20:55
Lid Fractie

Ja, ik deed dat. Dat is hoe ik mijn computer een back-up dus ik kan dingen doen zoals het stellen van vragen in deze forums, godzijdank. Ik probeer het opnieuw zitten en ervoor te zorgen dat het daar goed. Maar ik vroeg me af, als de adapter die verbinding maakt met de grafische kaart past mijn monitor plug-in, zijn er toch mogelijkheden zou kunnen zijn? Of moet het werk dat leuk?

Dankzij een ton! :)
Old 30 oktober 2008, 21:51
Donor Groep

Kan ook een crappy PSU, maar ik betwijfel het, en niet een zeer energie-hongerige grafische kaart. Zitplaats voorzien zal waarschijnlijk repareren, moet u ervoor zorgen dat het er stevig aan. Je bent met een VGA-DVI-adapter? Moet er niet toe te veel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 31 oktober 2008, 02:24
Donor Groep

Is er een 6pin stekker op die kaart? Als er, heb je een stop in de PSU het? Ook, die PSU heb je?

Als geen van die, zoals gezegd Carbon, probeer dan een zitplaats voorzien, indien nog steeds geen vreugde, ik zou zeggen dat de kaart was DOA.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 31 oktober 2008, 17:42
Lid Fractie

Oke, ik denk dat ik verkleind vaststelling van de uitgifte. Het lijkt alsof mijn vak (Ik kocht de kaart off van eBay) kwam met een DVI-A adapter voor de kaart. Echter, de kaart zegt dat het moet worden geleverd met een DVI-I-adapter. Zou dit misschien omdat mijn probleem .. ? De aansluitingen voor mijn DVI-A niet eens kijken als de verbinding voor mijn 3D-kaart. Mijn 3D-kaart voorzien is van een veel meer gaatjes voor.
Old 31 oktober 2008, 18:36
Donor Groep

Wat is uw beeldscherm spec? DVI-of VGA? Wat is de adapter uit <-> om? Ik ben verward.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 31 oktober 2008, 21:24
Lid Fractie

Dotum] http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/DVI_Connector_Types.svg/181px-DVI_Connector_Types.svg.png

De DVI-A is wat kwam daarvan.
De DVI-I is wat had moeten komen met haar.
Denk dat het een haalbare zaak? : (
Old 1 november 2008, 18:38
Donor Groep

Ja, ik weet wat een DVI-stekker eruit ziet. Wat ik vraag is wat de adapter is AAN en UIT. Is het DVI-I <-> DVI-A? DVI-I <-> VGA?
Old 1 november 2008, 18:40
Lid Fractie

De DVI-A stekker is degene die naar de videokaart (de adapter). Maar de aansluitingen voor het aansluiten met een DVI-I (in het diagram). Dus ik vroeg me af of dit was mijn probleem.

Hoop dat het helpt!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.