![]() |
|
| |||
| |||
| Computer is een Dell Dimension C521 bureaublad. Net geïnstalleerd VisionTek 256M Radeon X1300 PCI SFF videokaart. Mijn monitor plug-in niet zou passen, maar een adapter bij, zodat ik aangesloten zij op die manier. Maar mijn monitor gaat niet aan op alle mee. De kaart wordt ingeschakeld, als ik kan zien en te horen (de ventilator meestal), en mijn computer opstart up geldboete. Maar de monitor licht oranje, en er is niets daar. Ik heb de drivers voor het installeren van de kaart. Alles wat ik kan doen ... ? Ik heb van Dell voor de hand en ze vertelde me het was een van de enige compatibele kaarten voor mijn slanke geval. Please help! : ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Monitors niet op in dit geval, omdat ze niet steeds een signaal van de gfx kaart.
Zorg ervoor dat zit goed en de monitor is aangesloten op de juiste wijze. Als het correct is aangebracht en is compatibel met uw moederbord ik zou moeten zeggen is defect, chauffeurs komen niet in het in dit stadium. Kunt u past de oude kaart weer gewoon om ervoor te zorgen dat de pc-functies als de normale als een test? Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ja, ik deed dat. Dat is hoe ik mijn computer een back-up dus ik kan dingen doen zoals het stellen van vragen in deze forums, godzijdank. Ik probeer het opnieuw zitten en ervoor te zorgen dat het daar goed. Maar ik vroeg me af, als de adapter die verbinding maakt met de grafische kaart past mijn monitor plug-in, zijn er toch mogelijkheden zou kunnen zijn? Of moet het werk dat leuk? Dankzij een ton! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan ook een crappy PSU, maar ik betwijfel het, en niet een zeer energie-hongerige grafische kaart. Zitplaats voorzien zal waarschijnlijk repareren, moet u ervoor zorgen dat het er stevig aan. Je bent met een VGA-DVI-adapter? Moet er niet toe te veel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is er een 6pin stekker op die kaart? Als er, heb je een stop in de PSU het? Ook, die PSU heb je?
| |||
| |||
| Oke, ik denk dat ik verkleind vaststelling van de uitgifte. Het lijkt alsof mijn vak (Ik kocht de kaart off van eBay) kwam met een DVI-A adapter voor de kaart. Echter, de kaart zegt dat het moet worden geleverd met een DVI-I-adapter. Zou dit misschien omdat mijn probleem .. ? De aansluitingen voor mijn DVI-A niet eens kijken als de verbinding voor mijn 3D-kaart. Mijn 3D-kaart voorzien is van een veel meer gaatjes voor. |
|
| |||
| |||
| Wat is uw beeldscherm spec? DVI-of VGA? Wat is de adapter uit <-> om? Ik ben verward.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Dotum] http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/DVI_Connector_Types.svg/181px-DVI_Connector_Types.svg.png De DVI-A is wat kwam daarvan. De DVI-I is wat had moeten komen met haar. Denk dat het een haalbare zaak? : ( |
|
| |||
| |||
| Ja, ik weet wat een DVI-stekker eruit ziet. Wat ik vraag is wat de adapter is AAN en UIT. Is het DVI-I <-> DVI-A? DVI-I <-> VGA?
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| De DVI-A stekker is degene die naar de videokaart (de adapter). Maar de aansluitingen voor het aansluiten met een DVI-I (in het diagram). Dus ik vroeg me af of dit was mijn probleem. Hoop dat het helpt! |