mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Nytt kort, overvåke ikke kommer på.

Reply

Thread Tools
Old 30nde Oct 2008, 19:51
Medlem Group

Default Nytt kort, overvåke ikke kommer på.

Datamaskinen er et C521 Dell Dimension desktop. Bare installerte et VisionTek Radeon 256M X1300 PCI SFF skjermkortet. Skjermen min plug-in ikke ville få plass, men en adapter følger med det, så jeg plugget den i så måte. Men min Monitor vil ikke slås på i det hele tatt med den. Kortet slås på, så jeg kan se og høre det (ventilatoren meste), og maskinen starter opp fine. Men skjermen lys går oransje, og det er ingenting der.

Jeg installerte driverne før du installerer kortet. Noe jeg kan gjøre ... ? Jeg ringte Dell før hånd, og de fortalte meg det var en av bare kompatible kort for min slanke tilfelle. Vennligst hjelp! : (
Old 30nde Oct 2008, 20:36
Administrator Group

Skjermer ikke kommer på i denne saken, fordi de ikke får et signal fra GFX kortet.

Sørg for at den sitter riktig og skjermen er koblet riktig.

Hvis det er montert riktig, og er kompatibelt med hovedkortet jeg måtte si det er feil, drivere ikke kommer inn i det på dette stadiet.

Kan du passe gamle kortet tilbake bare for å sikre at PCen fungerer som vanlig som en test?

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30nde Oct 2008, 20:55
Medlem Group

Ja, jeg gjorde det. Det var slik jeg få maskinen min tilbake opp slik at jeg kan gjøre ting som stille spørsmål i slike fora, takk godhet. Skal jeg prøve på nytt med plass til det og gjør at den er i det gode. Men jeg lurte på, hvis adapter som knyttes til grafikkortet passer skjermen min plugin-modulen, er det fremdeles måter det kan være galt? Eller bør det sånn?

Takk en ton! :)
Old 30nde Oct 2008, 21:51
Donor Group

Kan også være en crappy PSU, men jeg tviler på det, ikke en særlig kraftkrevende sulten grafikkortet. Reseat trolig vil fikse det, sørg for at det står i det solide. Du bruker en VGA-DVI-adapter? Bør ikke noe for mye.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 31st 2008 okt 02:24
Donor Group

Er det en 6Pin strømkontakt på dette kortet? Hvis det er, har du koblet den PSU til det? Også, som PSU har du?

Hvis ikke noe av dette, som Carbon sa, prøv en reseat hvis fortsatt ingen glede, jeg vil si at kortet var DOA.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 31st 2008 okt 17:42
Medlem Group

Ok, jeg tror jeg begrenses ned problemet. Det virker som om min boksen (jeg kjøpte kortet av av ebay) kom med en DVI-A adapter for kortet. Men det sier det skal ha kommet med en DVI-I-adapter. Kan dette muligens føre mitt problem .. ? Kontaktene mine DVI-A ikke engang ser ut som de kobler til mitt 3D kortet. Min 3D kortet har flere hull for det.
Old 31st 2008 okt 18:36
Donor Group

Hva er skjermens spec? DVI-eller VGA? Hva er adapter fra <-> til? Jeg er forvirret.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Old 31st 2008 okt 21:24
Medlem Group

Dotum] http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/DVI_Connector_Types.svg/181px-DVI_Connector_Types.svg.png

DVI-A er det som fulgte med den.
DVI-I er det som burde ha kommet med den.
Tror det er mulig problemet? : (
Old 1ste Nov 2008, 18:38
Donor Group

Ja, jeg vet hva en DVI-pluggen ser ut. Det jeg spør er hva adapteren er til og fra. Er det DVI-I <-> DVI-A? DVI-I <-> VGA?
Old 1ste Nov 2008, 18:40
Medlem Group

DVI-A plugin er den som går til skjermkortet (adapteren). Men kontakter for den passer til en DVI-I (i diagrammet). Så jeg lurte på om dette var min situasjon.

Hope som hjelper!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Video Card eller Monitor? Somethings ikke riktig! TripleThreat Kabinetter & Skjermer 10 2 juli 2009 10:25
Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort Desertfish Kabinetter & Skjermer 7 31 mars 2008 12:43
Oppgradering overvåke og GFX kortet robina80 Kabinetter & Skjermer 12 26 februar 2008 06:29
Grafikkortet / overvåke problemer Lone500 Kabinetter & Skjermer 8 18 januar 2008 17:02
Skjermkort og skjerm problemer tosh4574 Kabinetter & Skjermer 4 5te sep 2007 17:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.