![]() |
|
| |||
| |||
| Datamaskinen er et C521 Dell Dimension desktop. Bare installerte et VisionTek Radeon 256M X1300 PCI SFF skjermkortet. Skjermen min plug-in ikke ville få plass, men en adapter følger med det, så jeg plugget den i så måte. Men min Monitor vil ikke slås på i det hele tatt med den. Kortet slås på, så jeg kan se og høre det (ventilatoren meste), og maskinen starter opp fine. Men skjermen lys går oransje, og det er ingenting der. Jeg installerte driverne før du installerer kortet. Noe jeg kan gjøre ... ? Jeg ringte Dell før hånd, og de fortalte meg det var en av bare kompatible kort for min slanke tilfelle. Vennligst hjelp! : ( |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skjermer ikke kommer på i denne saken, fordi de ikke får et signal fra GFX kortet.
Sørg for at den sitter riktig og skjermen er koblet riktig. Hvis det er montert riktig, og er kompatibelt med hovedkortet jeg måtte si det er feil, drivere ikke kommer inn i det på dette stadiet. Kan du passe gamle kortet tilbake bare for å sikre at PCen fungerer som vanlig som en test? Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ja, jeg gjorde det. Det var slik jeg få maskinen min tilbake opp slik at jeg kan gjøre ting som stille spørsmål i slike fora, takk godhet. Skal jeg prøve på nytt med plass til det og gjør at den er i det gode. Men jeg lurte på, hvis adapter som knyttes til grafikkortet passer skjermen min plugin-modulen, er det fremdeles måter det kan være galt? Eller bør det sånn? Takk en ton! :) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan også være en crappy PSU, men jeg tviler på det, ikke en særlig kraftkrevende sulten grafikkortet. Reseat trolig vil fikse det, sørg for at det står i det solide. Du bruker en VGA-DVI-adapter? Bør ikke noe for mye.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det en 6Pin strømkontakt på dette kortet? Hvis det er, har du koblet den PSU til det? Også, som PSU har du?
| |||
| |||
| Ok, jeg tror jeg begrenses ned problemet. Det virker som om min boksen (jeg kjøpte kortet av av ebay) kom med en DVI-A adapter for kortet. Men det sier det skal ha kommet med en DVI-I-adapter. Kan dette muligens føre mitt problem .. ? Kontaktene mine DVI-A ikke engang ser ut som de kobler til mitt 3D kortet. Min 3D kortet har flere hull for det. |
|
| |||
| |||
| Hva er skjermens spec? DVI-eller VGA? Hva er adapter fra <-> til? Jeg er forvirret.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Dotum] http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/fb/DVI_Connector_Types.svg/181px-DVI_Connector_Types.svg.png DVI-A er det som fulgte med den. DVI-I er det som burde ha kommet med den. Tror det er mulig problemet? : ( |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg vet hva en DVI-pluggen ser ut. Det jeg spør er hva adapteren er til og fra. Er det DVI-I <-> DVI-A? DVI-I <-> VGA?
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| DVI-A plugin er den som går til skjermkortet (adapteren). Men kontakter for den passer til en DVI-I (i diagrammet). Så jeg lurte på om dette var min situasjon. Hope som hjelper! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Video Card eller Monitor? Somethings ikke riktig! | TripleThreat | Kabinetter & Skjermer | 10 | 2 juli 2009 10:25 |
| Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort | Desertfish | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Oppgradering overvåke og GFX kortet | robina80 | Kabinetter & Skjermer | 12 | 26 februar 2008 06:29 |
| Grafikkortet / overvåke problemer | Lone500 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 18 januar 2008 17:02 |
| Skjermkort og skjerm problemer | tosh4574 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 5te sep 2007 17:07 |
| Thread Tools | |
| |