![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tuore pois polttimen tulee 8800 GT 512 Mt GPU. Ajattelin postitse täällä vain, jos kaikki ei tiedä sitä vielä. From arvion perusteella se on paras bang for your buck markkinoilla aikana. Jopa paremmin bang for buck sitten 2900 pro. Se tekee vain hieman vähemmän voimakas sitten 8800 GTX ja että se on YK: n kokonaisuudesta. Plus sen helposti päihittää ja 8800 GTS 640 mb ja vaihtelee hinnat $ 240.00 US-$ 280,00 Yhdysvalloissa. Pohjimmiltaan että hinta voi ostaa kaksi näistä SLI ja vielä säästää rahaa yli vain yksi GTX ottaen samalla paljon parempi suorituskyky johtuu SLI. Kaksi linkkejä. Yksi, joka tarkistaa ja toinen itse tuote myydään nyt. http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=197629 Huomautus tarkastelua on foorumi käännetty Englanti peräisin Japanin näkemältä, että alun perin tarkistettava se. Tällä hetkellä ei ole muita arvioita se on, että se vain tuli ulos. Vaikka tämä muuttuu pian. http://www.ncixus.com/products/26780/PVT88PYDF4/XFX/ myydään lähes kaikkialla. Tämä on hinta, minulla on todettu olevan halvin Yhdysvalloissa. Juuri miettinyt tätä olisi lähetetty. Nauttia. EDIT: Unohdin mainita, että nämä näytönohjaimet ovat ensimmäisinä maailmassa tukea PCI Express 2.0, joka on suorituskyky vauhtia sanoi yksinkertaisesti. Tämä on taaksepäin yhteensopiva vanhempien emolevyt myös. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hämmästyttävä kortin.
| |||
| |||
| Toivon, että vanhat PCI-E slot doesnt dongrade minun peformance on paljon ... |
|
| |||
| |||
| i oikeastaan dont ymmärrä miten GT voi olla parempi kuin GTS. varastossa on korkeampi kellot. ja parempi muokkausaine täyttää verokantaa. thhe 8800gts on 320bit muisti rajapinta, mutta GT on 256bit. että 8800gt on pienempi muistin kaistanleveyttä kuin 8800gts. i dont ymmärtää lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hard valinta suoraan Necro. GT on myös saanut 16 (mielestäni) enemmän stream shaders. Molemmat suunnilleen samaan hintaan kuin hyvin.