mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Nieuwe GPU 8800 GT 512MB

Reply

Thread Tools
Old 29 oktober 2007, 13:30
Lid Fractie

Vers van de brander komt de 8800 GT 512MB GPU. Ik dacht dat ik na dit hier het geval dat niet iedereen weten over het nog niet.

Van beoordelingen is het de beste bang voor je buck op de markt periode. Nog beter bang voor buck dan de 2900 Pro. Zij voert slechts iets minder krachtig dan de 8800 GTX en dat is het un overclocked. Plus het gemakkelijk beter presteert dan de 8800 GTS 640 MB en varieert van de prijzen van $ 240,00 US $ 280,00 US.

Eigenlijk voor die prijs kun je twee van deze SLI en nog geld besparen meer dan gewoon een GTX terwijl veel betere prestaties te wijten aan SLI. Twee links. Een aan een herziening en een andere op het product zelf wordt verkocht nu.

http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=197629 Let op de herziening is op een forum in het Engels vertaald uit het zicht Japan dat oorspronkelijk herzien is. Er zijn momenteel geen recensies voor deze is dat het net uit. Hoewel dat snel zal veranderen.

http://www.ncixus.com/products/26780/PVT88PYDF4/XFX/ verkocht bijna overal. Dit is de prijs die ik heb gevonden als de goedkoopste in de VS.

Ik dacht dat dit moet worden geplaatst. Genieten.

EDIT: vergeten te vermelden dat deze grafische kaarten zijn de eerste in de wereld ter ondersteuning van PCI-Express 2.0, die een performance boost om het gewoon. Dit is achterwaarts compatibel met oudere moederborden ook.
Old 29 oktober 2007, 15:56
Donor Groep

Een geweldig kaart.
Iedereen denken van het kopen van een 8-serie kaart, andere dan dit?
Dont!
Dit is de kaart die u nodig hebt, je wilt, moet je hebben!

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 29 oktober 2007, 16:52
Lid Fractie

Ik hoop dat mijn oude PCI-E slots doesnt dongrade mijn peformance door veel ...
Old 1 november 2007, 06:56
Lid Fractie

i really dont begrijpen hoe de GT beter kan worden dan de GTS.

voorraad is hoger klokken. en een betere texture fill rate. thhe 8800GTS heeft een 320bit geheugen interface, maar de GT heeft 256bit. de 8800gt heeft een lagere geheugen bandbreedte dan de 8800GTS.

i dont begrijpen lol.
Old 1 november 2007, 08:13
Donor Groep

Harde keuze om eerlijk necro. De GT heeft ook kreeg 16 (denk ik) meer stroom shaders. Beide ongeveer dezelfde prijs als goed.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.