![]() |
|
| |||
| |||
| Fresh off brännaren kommer 8800 GT 512MB GPU. Jag trodde att jag skulle skicka det här bara i fall alla inte vet om det än. Från recensioner det är det bästa valuta för pengarna på marknaden period. Ännu bättre bang för Buck sedan 2900 pro. Det har bara lite mindre kraftfullt sedan 8800 GTX och det är det un overclocked. Plus det lätt överträffar de 8800 GTS 640 MB och varierar mellan priserna på $ 240.00 US-$ 280.00 US. I grunden för detta pris kan man köpa två av dessa SLI dem och ändå spara pengar under bara ett GTX men med mycket bättre prestanda beroende på SLI. Två länkar. En till en översyn och en annan på själva produkten som säljs nu. http://forums.vr-zone.com/showthread.php?t=197629 Observera översynen är på ett forum översatts till engelska från Japan anblick som ursprungligen över det. Det finns för närvarande inga andra recensioner för det är att det bara kom ut. Även om det kommer att förändras snart. http://www.ncixus.com/products/26780/PVT88PYDF4/XFX/ säljs nästan överallt. Detta är det pris jag har visat sig vara den billigaste i USA. Jag tänkte att detta bör offentliggöras. Njuta av. EDIT: Glömde att nämna att dessa grafikkort är de första i världen att stödja PCI Express 2.0 som är ett resultat öka för att uttrycka det enkelt. Detta är bakåt kompatibla med äldre moderkort också. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| En otroligt kort.
| |||
| |||
| Jag hoppas att min gamla PCI-E slot doesnt dongrade min peformance med mycket ... |
|
| |||
| |||
| JAG verkligen dont förstå hur GT kan vara bättre än GTS. beståndet har högre klockor. och en bättre konsistens fylla takt. thhe 8800gts har en 320bit minne gränssnitt, men GT har 256bit. den 8800gt har lägre minne bandbredd än 8800gts. jag dont förstå lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Svårt val att vara ärlig Necro. GT har också fått 16 (tror jag) mer ström shaders. Både runt samma pris också.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Speedfan och BFG 8800 GT OC2 512MB Driftstemperatur | Valdez | Grafikkort & Skärmar | 4 | 22 maj 2009 16:53 |
| BFG 8800 GTS 512MB | DJ33 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 20 mars 2008 13:40 |
| Hur mycket RAM-minne ska jag få, och antingen 512 MB eller 1 GB | krashtestdummie | Processorer, moderkort & RAM | 1 | 24 januari 2008 21:47 |
| 8800GT 512MB vs 8800 GT SUPERCLOCKED av EVGA Vilken är bäst? | Compasky | Grafikkort & Skärmar | 6 | 16 januari 2008 16:19 |
| 8800GT 512MB vs 8800 GTS 614mb som är bättre? | Compasky | Grafikkort & Skärmar | 2 | 16 januari 2008 04:10 |
| Thread Tools | |
| |