![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, im efter et nyt grafikkort på grund af min gamle X600 ikke været i stand til at holde op. Im en ivrig gamer, og jeg ønsker at spille COD4, men jeg får kun 19fps! så dets grundlæggende unplayable ... Pletter af PC ... Dell dimension 9150 P4 3.4 1gig ram Jeg har ca 100-120 til at bruge! Help please?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8800GTs er hot lige nu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PCI-E yeah? Du kan få en 7900GTX mindre end £ 100 nu. Vil gøre dit system pænt overvejer resten af spec. Gaming på 1280x1024? Hvis det er tilfældet, 7900GT kan være bedre, det GTX vil blive overkill. Men hey, til den pris, hvorfor ikke.
|
| |||
| |||
| Okay, godt im gamming i 1024x764 atm, hvordan kan jeg tjekke om mit bundkort er kompatibel eller hvad jeg skal gøre: p? nogen idé om, hvad FPS jeg ville få, der fik dette oprettes af enhver chance? ![]() thanks james! |
|
| |||
| |||
| Det primære hardware for de fleste spil er GPU. GT og GTX vil spise COD4 på denne beslutning.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Ups, sorry. Hvad gør / model bundkort er det? Eller hvis du har købt en præ-bygget pc, hvilket mærke / model er den pc?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Når du siger Eat Jeg håber du mener sin toally vil være godt ... Dens en dell dimension 9150, bortset fra at jeg dont kende alle detaljer på bundkortet, er der noget jeg kan gøre for at finde er ude? |
|
| |||
| |||
| Ohh .. og jeg tænkte om at få dette, ikke sikker på, om dens forenelighed selv? http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=927 |
|
| |||
| |||
| Citat:
Anyway, Yup GT eller GTX vil arbejde, men du har brug for at sikre din PSU har et 6 pin PCI-E strømstikket som X600 ikke kræver en. Glem GTX på denne beslutning, skal du gå til dette. £ 70