![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, im jälkeen uuden näytönohjaimen koska vanhat X600 ei voinut pysyä. IM innokas pelaaja ja olen halunnut pelata COD4, mutta minulla on vain 19fps! joten sen periaatteessa soimattomassa ... Täpliä PC ... Dell ulottuvuus 9150 P4 3,4 1gig ram Minulla on noin 100-120 viettää! Help please?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8800GTS on kuuma juuri nyt.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PCI-E yeah? Voit saada 7900GTX alle 100 puntaa nyt. Tekee järjestelmä mukavasti ottaen huomioon muun spec. Peli on 1280x1024? Jos näin on, 7900GT voisi olla parempi, GTX on ylimitoitettu. Mutta hei, tähän hintaan, miksi ei.
|
| |||
| |||
| Selvä, im gamming on 1024x764 ATM: Miten voin tarkistaa, onko minun emolevy soveltuu tai mitä minun pitää tehdä: P? mitään käsitystä, mitä FPS saisin, kukaan saanut tätä perustettu mitään mahdollisuuksia? ![]() ansiosta James! |
|
| |||
| |||
| Ensisijainen laitteita suurin osa peleistä on GPU. GT ja GTX syö COD4 on, että päätöslauselma.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Anteeksi. Mitä Merkki / Malli emolevy on? Tai jos olet ostanut valmiiksi rakennettu pc, mitä tehdä / malli on PC?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Kun sanot Syö toivon sitä sen toally tulee hyvä ... Sen Dell ulottuvuus 9150, paitsi että i dont know kaikki yksityiskohdat emolevy, onko jotain mitä voi tehdä löytää on rikki? |
|
| |||
| |||
| Ohh .. ja ajattelin saada tämän, ole varma, jos se soveltuu vaikka? http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=927 |
|
| |||
| |||
| Quote:
Joka tapauksessa, YUP GT ja GTX toimii, mutta sinun täytyy varmistaa, että asiakas PSU on 6-nastainen PCI-E virtaliitin kuin X600 ei vaadita yhtä. Unohda GTX on, että päätöslauselma, mennä tämä. £ 70
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Getting uuden näytönohjaimen. | Coolyxxx | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 7. Joulukuu 2008 13:24 |
| Graphics Card | jimbo84 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 29th Oct 2008 08:44 |
| Ohje Grafiikkakortti ..... | CrazyAce | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 10. Joulukuu 2007 00:33 |
| RIP näytönohjain | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 11. marraskuu 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |