![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo allemaal, im na een nieuwe grafische kaart te wijten aan mijn oude X600 niet in staat is geweest om bij te blijven. Im een fanatiek gamer en ik wil spelen CoD4, maar ik alleen maar 19fps! zodat het eigenlijk onspeelbaar ... Vlekken van st ... Dell Dimension 9150 P4 3,4 1gig ram Ik heb ongeveer 100-120 te besteden! Help alstublieft?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8800GTS zijn hot nu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pci-e ja? U kunt een 7900GTX voor minder dan £ 100 nu. Zal het systeem netjes op de rest van de spec. Gaming op 1280x1024? Zo ja, de 7900GT misschien beter, de GTX zal overkill. Maar he, tegen die prijs, waarom niet.
|
| |||
| |||
| Oke, goed im gamming in 1024x764 atm, hoe kan ik controleren of mijn moederbord compatibel is of wat ik moet doen: p? enig idee wat FOD ik zou krijgen, iedereen heeft dit opgezet door enige kans? ![]() thanks james! |
|
| |||
| |||
| De primaire hardware voor de meeste spellen is de GPU. De GT en GTX zal eten CoD4 op die resolutie.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Oeps, sorry. Welk merk / model moederbord is het? Of als u hebt gekocht een pre-built PC, wat merk / model is de pc?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Wanneer u zegt Eet ik hoop dat je haar toally zullen goede ... Het is een Dell Dimension 9150, afgezien van dat i dont know eventuele bijzonderheden over het moederbord, is er iets wat ik kan doen om te vinden is? |
|
| |||
| |||
| Ohh .. en ik zat te denken over krijg dit niet zeker weet of het wel verenigbaar? http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=927 |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Hoe dan ook, yup de GT of GTX zal werken, maar je moet zorgen dat je PSU heeft een 6-pins pci-e power connector als de X600 niet vereist is. Vergeet de GTX op die resolutie, kies dan voor dit. £ 70
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| Grafische kaart | jimbo84 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 29 okt 2008 08:44 |
| Hulp bij Graphics Card ..... | CrazyAce | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 dec 2007 00:33 |
| RIP grafische kaart | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |