![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, im etter et nytt grafikkort på grunn av min gamle X600 ikke vært i stand til å holde opp. Im en ivrig gamer og jeg ønsker å spille COD4, men jeg får bare 19fps! så det egentlig umulig å spille ... Flekker av pc ... Dell dimension 9150 P4 3.4 1gig ram Jeg har ca 100-120 å bruke! Hjelp please?! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 8800GTS er hot akkurat nå.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PCI-E ja? Du kan få en 7900GTX for mindre enn £ 100 nå. Vil gjøre systemet pent vurderer resten av spec. Spill på 1280x1024? I så fall kan det hende at 7900GT blir bedre, vil GTX bli overkill. Men hei, på denne prisen, hvorfor ikke.
|
| |||
| |||
| Ok, im godt gamming i 1024x764 atm, hvordan kan jeg sjekke om min hovedkort er kompatibelt eller hva jeg trenger å gjøre: p? noen ide hva FPS jeg skulle få fikk, noen dette satt opp av noen sjanse? ![]() thanks james! |
|
| |||
| |||
| Den primære maskinvare for de fleste av spillene er GPU. GT og GTX vil spise COD4 på denne oppløsningen.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Beklager. Hva gjør / modell hovedkort er det? Eller hvis du har kjøpt en pre-bygget pc, hva Merke / modell er PCen?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Når du sier Spis håper jeg du mener dens toally kommer til å bli god ... Dette er en Dell Dimension 9150, bortsett fra at jeg dont vite alle detaljene på hovedkortet, er det noe jeg kan gjøre for å finne er ute? |
|
| |||
| |||
| Ohh .. og jeg tenkte på å få dette, ikke sikker på om den kompatible skjønt? http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=927 |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Allikevel, yup GT eller GTX vil fungere, men du trenger for å sikre at psu har en 6-pin PCI-e strømkontakt som X600 krever ikke en. Glem GTX på at oppløsning, gå for dette. £ 70
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |