![]() |
|
| |||
| |||
| Hey, im leder efter et godt grafikkort til min nye gaming PC at im-bygningen, Jeg har brug for en, der er kompatibel med dette bundkort: Asus P.5N-E SLI 650i Socket 775 Mobilanlæg Audio ATX Alle fik nogen ideer? Kane. PS fortælle mig, hvis du har brug for mere information. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Kane, hvilken slags budget har du? og vil du ønsker det har DX10?
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| mit budget for kortet er omkring £ 300 og DX10 ville være at foretrække. tak for besvarelse:) Kane. |
|
| |||
| |||
| Lol og hvilken slags processor og overvåge vil du bruge? glemte at spørge sidste gang:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Intel Core 2 Duo E6600 (2,4 GHz) Socket 775 FSB1066 4MB Cache - Processor Hyundai ImageQuest N220W-A 22 "Widescreen LCD Monitor - Monitor :) |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, din skærm har en native opløsning på 1680 x 1050, så jeg vil gå til dette Her på eBay den et 8800gts 640mb eller Dette det et 2900xt 512MB De både bænk omkring det samme, og med de nye drivere, men bliver frigivet til 2900 det bare bliver ved med at få bedre
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok tak for den information:) |
|
| |||
| |||
| Intet problem:) Du bør vente indtil Alex kommer på et senere tidspunkt, der er en anden moderator, så han kan give dig en anden udtalelse;)
|
| |||
| |||
| ok og tak for at hjælpe alligevel |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er fuldstændig enig med SW Overvejer løsningen af skærmen (og CPU citerede) en 640mb GTS eller 2900xt er din bedste kandidater.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Lær nye grafikkort. | Coolyxxx | Grafikkort & Monitors | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Monitors | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjælp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Monitors | 1 | 10th Dec 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Monitors | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |