![]() |
|
| |||
| |||
| He, im op zoek naar een goede grafische kaart voor mijn nieuwe PC gaming dat im gebouw, Ik er een nodig die compatibel is met dit moederbord: Asus P5N-E SLI 650i Socket 775 Onboard Audio ATX Iedereen kreeg geen ideeën? Kane. PS Vertel me als u meer informatie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Kane, wat voor budget heb je? en zal je wilt hebben DX10?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| mijn budget voor de kaart is ongeveer £ 300 en DX10 zou de voorkeur. bedankt voor het beantwoorden:) Kane. |
|
| |||
| |||
| Lol en wat van de processor en de monitor zal je gebruiken? vergeten te vragen laatste keer:)
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Intel Core 2 Duo E6600 (2.4GHz) Socket 775 FSB1066 4MB Cache - Processor Hyundai ImageQuest N220W-A 22 "Widescreen LCD Monitor - Monitor :) |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat uw monitor heeft een native resolutie van 1680 x 1050, dus ik zou voor deze Hier op eBay een 8800GTS 640mb of Dit een 2900xt 512mb Beide bankje ongeveer hetzelfde en met de nieuwe stuurprogramma's die houden wordt vrijgegeven voor de 2900 het gewoon steeds beter
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok bedankt voor de informatie:) |
|
| |||
| |||
| Geen probleem:) U moet wachten totdat Alex komt later wie er een andere moderator, dus hij kan u een second opinion;)
|
| |||
| |||
| ok en bedankt voor het helpen toch |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het volledig eens met SW Gezien de resolutie van het scherm (en de cpu-genoteerde) een GTS 640mb of 2900xt zijn uw beste kandidaten.