![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, im utkikk etter et godt grafikkort for min nye gaming PC som im bygning, Jeg trenger en som er kompatibel med dette hovedkortet: Asus P5N-E SLI 650i Socket 775 Om bord Audio ATX Alle som har noen ideer? Kane. PS fortelle meg hvis du trenger mer informasjon. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Kane, hva slags budsjett har du? og du vil ha DX10?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| budsjettet mitt på kortet er rundt £ 300 og DX10 vil være å foretrekke. takk for svar:) Kane. |
|
| |||
| |||
| Lol, og hva slags prosessor og skjerm, vil du bruke? glemte å spørre forrige gang:)
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Intel Core 2 Duo E6600 (2,4 GHz) Socket 775 FSB1066 4MB Cache - Prosessor Hyundai ImageQuest N220W-A 22 "Widescreen LCD Monitor - Skjerm :) |
|
| |||
| |||
| Jeg synes skjermen har native oppløsning på 1680 x 1050, så jeg ville gå for dette Her på eBay det 8800gts 640mb eller Dette det 2900xt 512MB Begge benk rundt det samme og med de nye driverne som blir stadig utgitt for 2900 det bare bli bedre
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| ok takk for informasjonen:) |
|
| |||
| |||
| No problem:) Du bør vente til Alex kommer senere som en moderator, så han kan gi deg en ekstra mening;)
|
| |||
| |||
| ok bra takk for hjelpen uansett |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er totalt avtale med SW Betenke oppløsningen på skjermen (og CPU sitert) et 640mb GTS eller 2900xt de beste kandidatene.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |