![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, dette er mit første indlæg her, og min pc er behov for et nyt grafikkort. Problemet er, jeg har ingen idé, som en for at få. Jeg ønsker et godt kort for under £ 100, der kunne køre MTW2 og FSX godt på høj grafik indstillinger. (MTW2 er i øjeblikket er meget urolig om kampe.) Jeg dont ønsker at have til at opgradere noget andet i min computer såsom PSU. min computer er HP - Compaq Presario SR1619UK. Nogen hjælp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Max. Det første, du vil få brug for at fordoble ram i din pc. 512 MB er ikke nær nok til at køre XP og vildt, især på FSX. Du vil have en anden 512MB DDR400 CL3 ram. Som du kører på 1280x1024 opløsning (og du har brug for en AGP-kortet) Jeg vil anbefale en 7600gs. Jeg vil anbefale en højere spec'd kortet, men du vil sandsynligvis komme galt som din PSU ikke tilbyder nok wattforbrug og ampere og heller ikke har de 6 pin PCI-E stik til mere magtfulde kort. Og som De tilstand, du ikke ønsker at ændre noget som helst andet. Dette kort er også en god balance for CPU du har. Clicky Glem ikke at deaktivere det indbyggede grafik efter installation.
|
| |||
| |||
| tak for de råd Alex, ill Sørg for at tjekke det ud, jeg delt med ram et stykke tid siden var det frygtelige lol, men cheers anyway |
|
| |||
| |||
| Intet problem. Post tilbage, hvis du har brug for noget andet, eller at lade os vide, hvordan du har på.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Lær nye grafikkort. | Coolyxxx | Grafikkort & Monitors | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Monitors | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjælp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Monitors | 1 | 10th Dec 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Monitors | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |