![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, tämä on minun ensimmäinen viesti tänne ja minun pc on tarpeen uuden näytönohjaimen. Ongelmana on, minulla ei ole aavistustakaan, joista yksi saa. Haluan hyvän kortin alle 100 puntaa, että voisi olla MTW2 ja FSX hyvin korkea grafiikka-asetukset. (MTW2 on tällä hetkellä erittäin hermostunut annetun taisteluissa.) I dont halua päivittää mitään muuta minun tietokone kuten PSU. minun tietokone on HP - Compaq Presario SR1619UK. Kukaan auttaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Max. Ensinnäkin, olet menossa on kaksinkertainen ram in your pc. 512MB ei riitä ajaa XP: n ja pelin, erityisesti FSX. Haluatko toisen 512MB DDR400 CL3 ram. Kuten olet käydessä 1280x1024 resoluutio (ja tarvitset AGP-kortti) I'd suositella 7600gs. I'd recommend korkeampi spec'd kortti, mutta sinun luultavasti päistikkaa kuin PSU ei tarjoa tarpeeksi wattiluku ja ampeeri ja myös ei ole 6 pin pci-e liitin tehokkaampia kortteja. Ja kuten valtion, et halua muuttaa mitään muuta. Tämä kortti on myös hyvä tasapaino suoritintehon olet. Clicky Älä unohda poistaa laivalla grafiikkaa asennuksen yhteydessä.
|
| |||
| |||
| kiitos neuvosta alex, huonosti varmista, että se ulos, i delt kanssa ram jokin aika sitten se oli kauhea lol, mutta cheers anyway |
|
| |||
| |||
| Ei hätää. Post takaisin jos tarvitset jotain muuta, tai kertoa meille, miten sinulla on.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |