mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Nieuwe grafische kaart helpen

Reply

Thread Tools
Old 9 november 2007, 15:04
Lid Fractie

Hoi, dit is mijn eerste post hier en mijn PC is behoefte aan een nieuwe grafische kaart. Het probleem is ik heb geen idee waar een te krijgen. Ik wil een goede kaart voor minder dan £ 100 kunnen lopen MTW2 en FSX goed op hoge grafische instellingen. (MTW2 is momenteel erg zenuwachtig over de gevechten.) I dont want to have to upgrade iets anders in mijn computer, zoals PSU. mijn computer is HP - Compaq Presario SR1619UK. Iemand helpen?
Old 9 november 2007, 15:24
Donor Groep

Hi Max.

Ten eerste, bent u naar behoefte aan verdubbeling van het RAM-geheugen in uw pc. 512mb is niet bijna genoeg om te draaien XP en spel, met name voor FSX. U wilt een ander 512MB DDR400 CL3 RAM.

Zoals u op 1280x1024 resolutie (en u moet een AGP-kaart) Ik zou adviseren een 7600GS. Ik raad een hogere spec'd kaart maar je zult waarschijnlijk een kropper als uw PSU biedt niet genoeg vermogen en versterkers en ook niet over de 6-pins PCI-E connector voor krachtigere kaarten. En als je staat, je niet wilt veranderen in iets anders.

Deze kaart is ook een goede balans voor de cpu je hebt.

Clicky

Vergeet niet om de onboard grafische na installatie.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 9 november 2007, 15:34
Lid Fractie

Bedankt voor het advies Alex,

ziek worden zeker check it out, i Delt met de ram een tijdje terug was het vreselijke lol, maar toch cheers
Old 9 november 2007, 15:36
Donor Groep

Geen probleem. Post terug als u iets anders, of om ons te laten weten hoe je op.

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.