![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, dette er mitt første innlegg her og min pc er i behov av et nytt grafikkort. Problemet er at jeg aner ikke hvilken du vil få. Jeg vil ha et godt kort for under kr 100 som kan kjøre MTW2 og FSX vel på høy grafikk innstillinger. (MTW2 er for tiden er svært urolig på slag.) Jeg ikke ønsker å måtte oppgradere noe annet i min datamaskin som PSU. datamaskinen min er HP - Compaq Presario SR1619UK. Anyone help? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Max. Det første du skal trenge å doble mengden RAM på datamaskinen. 512MB er nesten nok til å kjøre XP og spill, spesielt på FSX. Du ønsker en annen 512MB DDR400 CL3 ram. Som du kjører på 1280x1024-oppløsning (og du trenger et AGP-kort) Jeg vil anbefale en 7600gs. Jeg vil anbefale en høyere spec'd kortet, men du vil sannsynligvis komme en cropper som PSU ikke gir nok effekten og forsterkere og ikke har de 6 pin PCI-E-kontakt for kraftigere kort. Og som du stat du ikke ønsker å endre noe annet. Dette kortet er også en god balanse for CPU du har. Clicky Ikke glem å deaktivere onboard grafikk ved installasjon.
|
| |||
| |||
| takk for rådene Alex, ill pass på å sjekke det, jeg delt med ram en stund tilbake var det forferdelig lol, men jubelropet anyway |
|
| |||
| |||
| No problem. Post tilbake hvis du trenger noe annet, eller for å fortelle oss hvordan du har på.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |