mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Ny grafik, New PSU?

Reply

Thread Tools
Old 29 November 2007, 16:47
Medlem Gruppen

Default Ny grafik, New PSU?

Jeg har lige købt en Nvidia 8800GTX grafikkort ... ikke spørge, hvorfor jeg virkelig ikke kunne sige.
Jeg har haft PSU spørgsmål før, en dumpet omkring 300 volt hele bundkort og smeltet partiet, og en anden simpelthen ophørte med at fungere efter min tidligere opgraderingen. mine specs er som følger.
550W PSU
3 hårde-drev, 1 IDE på 153Gb, 2 SATA på 372 Gb og 465Gb.
WAN-adapter
2 dvd-drev, 1 IDE og en SATA
AMD X2 5200 +

OS er Windows XP Service Pack 2. Ja, jeg kender. Jeg kunne bare aldrig få hænge af Linux.

Vil jeg sandsynligvis brug for en ny strømforsyning for forbindelser til gfx kortet?
Alle andre punkter nogen vil gerne henlede min opmærksomhed på?

PS Jeg forsøger at spille UT3, men jeg får en generisk 'UT3.exe har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden. " fejlmeddelelse. Kan nogen hjælpe?

KKS Ligesom helvede skal de passe på, at min spiloplevelse har været afbrudt! Jeg er dybt irriteret ved deres falske outpourings af pseudo-pleje og beklager!
Tirade over. Det er sent, jeg er træt. Det er min undskyldning.
Old 30 November 2007, 01:01
Donor-Gruppen

så længe du har nok ledig 4 pin molex stik du være ale til at forbinde det op da der vil være omstilling adaptere leveret.
Old 30 November 2007, 01:42
Medlem Gruppen

Den 8800GTX har brug for et par 4-stifter ikke det? Tak for det hurtige svar!
Old 30 November 2007, 11:21
Donor-Gruppen

det har 2 Power stik, en 6-PIN-kode og en 8 pin stik. din PSU bør komme med 6 bens og din gtx bør komme med en konvertering adapter, der vil bruge 2 4 pin molexes til 8 ben.

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælp! Hjælp! Grafik og PSU Hjælp maxll3 Grafikkort & Monitors 2 13 November 2009 05:13
Grafik Mooseknuckle Web Design, Hosting & SEO 2 1 juli 2008 06:29
Grafik! Ando913 Grafikkort & Monitors 2 3 februar 2008 12:27
On-board grafik stald Grafikkort & Monitors 2 6. jan 2008 10:53
Grafik Hjælp mrjames Laptops, Mobiles & PDA'er 5 16. sep 2007 04:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.