vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Uusi Kuvat, New PSU?

Reply

Thread Tools
Old 29 marraskuu 2007, 16:47
Jäsen

Default Uusi Kuvat, New PSU?

Olen juuri ostanut Nvidia 8800GTX näytönohjaimen ... älkää kysykö miksi, en todellakaan ei voinut sanoa.
Minulla on ollut PSU asioista ennen, yksi polkumyynnillä noin 300 volttia koko emolevyn ja sulatti erän ja toinen yksinkertaisesti enää toimi sen jälkeen, kun olen edellisen päivityksen. Omat tiedot ovat seuraavat.
550W PSU
3 vaikea-asemat, 1 IDE klo 153Gb, 2 SATA on 372 Gb ja 465Gb.
WAN-adapteri
2 DVD-asemat, 1 IDE-ja SATA -
AMD X2 5200 +

Käyttöjärjestelmänä on Windows XP Service Pack 2. Kyllä, tiedän. Voisin juuri koskaan saa riippua Linuxin.

Olen todennäköisesti tarvitsee uuden virtalähteen liitännät on gfx-korttia?
Kaikki muut kohdat joku haluaa minun huomiota?

PS Yritän pelata UT3, mutta Saan geneerinen "UT3.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä. " virhesanoma. Voiko kukaan auttaa?

PPS Kuten helvettiä ne huolellisesti, että pelikokemus on keskeytynyt! Olen syvästi ärtynyt niiden vääriä vuodatukset lumepaketeista-hoitoa ja pahoillani!
Rant yli. On myöhäistä, olen väsynyt. Se on minun anteeksi.
Old 30 marraskuu 2007, 01:01
Rahoittajien ryhmän

niin kauan kuin sinulla on tarpeeksi varaosia 4 napainen Molex-liittimet sinun pitäisi ale liittää sen vuoksi on muuntokurssien adapterit toimitettu.
Old 30 marraskuu 2007, 01:42
Jäsen

The 8800GTX tarvitsee pari 4-nastoja ei sitä? Kiitos, että nopea vastaus!
Old 30 marraskuu 2007, 11:21
Rahoittajien ryhmän

se on 2 teho-liittimet, 6 pin ja 8 pin-liitin. teidän PSU pitäisi tulla kanssa 6 pin ja gtx olisi tullut jokin muuntaminen sovittimen, joka käyttää 2 4 pin molexes varten 8 pin-liitin.

Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Apu! Apu! Grafiikka ja PSU Ohje maxll3 Graphics Cards & Näytöt 2 13 marraskuu 2009 05:13
Kuvat Mooseknuckle Web Design, Hosting & SEO 2 1. Jul 2008 06:29
Kuvat! Ando913 Graphics Cards & Näytöt 2 3. helmikuu 2008 12:27
On-board-grafiikka shed Graphics Cards & Näytöt 2 6. Jan 2008 10:53
Kuvat Ohje mrjames Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 16. Sep 2007 04:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.