![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen juuri ostanut Nvidia 8800GTX näytönohjaimen ... älkää kysykö miksi, en todellakaan ei voinut sanoa. Minulla on ollut PSU asioista ennen, yksi polkumyynnillä noin 300 volttia koko emolevyn ja sulatti erän ja toinen yksinkertaisesti enää toimi sen jälkeen, kun olen edellisen päivityksen. Omat tiedot ovat seuraavat. 550W PSU 3 vaikea-asemat, 1 IDE klo 153Gb, 2 SATA on 372 Gb ja 465Gb. WAN-adapteri 2 DVD-asemat, 1 IDE-ja SATA - AMD X2 5200 + Käyttöjärjestelmänä on Windows XP Service Pack 2. Kyllä, tiedän. Voisin juuri koskaan saa riippua Linuxin. Olen todennäköisesti tarvitsee uuden virtalähteen liitännät on gfx-korttia?Kaikki muut kohdat joku haluaa minun huomiota? PS Yritän pelata UT3, mutta Saan geneerinen "UT3.exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava. Pahoittelemme häiriötä. " virhesanoma. Voiko kukaan auttaa? PPS Kuten helvettiä ne huolellisesti, että pelikokemus on keskeytynyt! Olen syvästi ärtynyt niiden vääriä vuodatukset lumepaketeista-hoitoa ja pahoillani! Rant yli. On myöhäistä, olen väsynyt. Se on minun anteeksi. |
|
| |||
| |||
| niin kauan kuin sinulla on tarpeeksi varaosia 4 napainen Molex-liittimet sinun pitäisi ale liittää sen vuoksi on muuntokurssien adapterit toimitettu. |
|
| |||
| |||
| The 8800GTX tarvitsee pari 4-nastoja ei sitä? Kiitos, että nopea vastaus! |
|
| |||
| |||
| se on 2 teho-liittimet, 6 pin ja 8 pin-liitin. teidän PSU pitäisi tulla kanssa 6 pin ja gtx olisi tullut jokin muuntaminen sovittimen, joka käyttää 2 4 pin molexes varten 8 pin-liitin. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apu! Apu! Grafiikka ja PSU Ohje | maxll3 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 13 marraskuu 2009 05:13 |
| Kuvat | Mooseknuckle | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 1. Jul 2008 06:29 |
| Kuvat! | Ando913 | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 3. helmikuu 2008 12:27 |
| On-board-grafiikka | shed | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 6. Jan 2008 10:53 |
| Kuvat Ohje | mrjames | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 16. Sep 2007 04:21 |
| Thread Tools | |
| |