![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb net een NVidia 8800GTX grafische kaart ... Vraag niet waarom, ik kan echt niet zeggen. Ik heb PSU kwesties voor, een dumping ongeveer 300 volt in de hele moederbord en gesmolten de partij, en een ander niet meer in functie na mijn vorige upgrade. mijn specs zijn als volgt. 550W PSU 3 harde schijven, 1 IDE op 153Gb, 2 SATA op 372 Gb en 465Gb. WAN-adapter 2 DVD-drives, 1 IDE en een SATA - AMD X2 5200 + OS is Windows XP Service Pack 2. Ja, ik weet het. Ik kon gewoon nooit onder de knie van Linux. Ben ik waarschijnlijk een nieuwe voeding voor de verbindingen met de gfx kaart?Alle andere punten iemand wil mijn aandacht op? PS Ik probeer te spelen UT3, maar ik krijg een generieke 'UT3.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor het ongemak. " foutmelding. Kan iemand helpen? KKS Like hell ze zorg dat mijn gaming ervaring is onderbroken! Ik ben zeer geïrriteerd door hun valse outpourings van pseudo-zorg en spijt! Rant voorbij. Het is laat, ik ben moe. Dat is mijn excuus. |
|
| |||
| |||
| zolang je genoeg reserve 4 pin Molex aansluitingen moet u ale aan te sluiten als er conversie adapters meegeleverd. |
|
| |||
| |||
| De 8800GTX heeft behoefte aan een combinatie van 4-pins niet? Bedankt voor de snelle antwoord! |
|
| |||
| |||
| hij heeft 2 power connectors, een 6 pins en een 8 pins connector. uw PSU moet komen met de 6 pins en uw GTX moet komen met een conversie-adapter die gebruik 2 4 pins molexes voor de 8-pins connector. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Help! Help! Graphics en PSU Help | maxll3 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 13 november 2009 05:13 |
| Grafisch | Mooseknuckle | Web Design, Hosting & SEO | 2 | De 1 juli 2008 06:29 |
| Graphics! | Ando913 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 3 februari 2008 12:27 |
| On-board grafische | schuur | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 6 januari 2008 10:53 |
| Grafisch Help | mrjames | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 16e sep 2007 04:21 |
| Thread Tools | |
| |