mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Ny grafikk, New PSU?

Reply

Thread Tools
Old 29th Nov 2007, 16:47
Medlem Group

Default Ny grafikk, New PSU?

Jeg har nettopp kjøpt en Nvidia 8800GTX skjermkort ... Ikke spør hvorfor jeg ikke kunne si.
Jeg har hatt PSU før, en dumpet rundt 300 volt på hovedkortet og smeltet det mye, og en annen slett sluttet å fungere etter min forrige oppgradering. mine specs er som følger.
550W PSU
3 hard-disker, 1 IDE på 153Gb, 2 SATA på 372 GB og 465Gb.
WAN-adapter
2 DVD-stasjoner, 1 IDE og SATA
AMD X2 5200 +

OS er Windows XP Service Pack 2. Ja, jeg vet. Jeg kunne bare ikke ha alt under Linux.

Er det sannsynlig at jeg trenger en ny strømforsyning for tilkobling til gfx kortet?
Noen andre punkter noen ønsker å trekke min oppmerksomhet?

PS Jeg prøver å spille UT3, men jeg får et generisk "UT3.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne ". feilmelding. Kan noen hjelpe?

PPS Som helvete gjør de vare at spillopplevelsen har blitt avbrutt! Jeg er dypt irritert etter falske outpourings av pseudoefedrin omsorg og angre!
Snakke sint og høyt over. Det er sent, jeg er sliten. Det er min unnskyldning.
Old 30nde Nov 2007, 01:01
Donor Group

så lenge du har nok ledig 4 pin Molex kontakter du bør ale for å koble den opp så blir det konvertering adapter følger med.
Old 30nde Nov 2007, 01:42
Medlem Group

Den 8800GTX trenger et par 4-pins ikke det? Takk for raskt svar!
Old 30nde Nov 2007, 11:21
Donor Group

den har 2 strøm kontakter, en 6-pinners og en 8-pinners kontakt. din PSU bør komme med 6 pinner og GTX bør komme med en konvertering adapter som vil bruke 2 4 pin molexes for 8-pinners kontakt.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp! Hjelp! Grafikk og PSU Hjelp maxll3 Kabinetter & Skjermer 2 13 november 2009 05:13
Bilde Mooseknuckle Web Design, hosting & SEO 2 1 juli 2008 06:29
Bilde! Ando913 Kabinetter & Skjermer 2 3 februar 2008 12:27
On-board grafikk skur Kabinetter & Skjermer 2 6 januar 2008 10:53
Bilde Hjelp mrjames Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 5 16nde sep 2007 04:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.