![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har en fire år gammel Dell Dimension 4700. For nylig besluttede jeg at købe en ny 22 tommer Samsung T220 LCD-skærmen til at erstatte min døende gamle CRT. Jeg har installeret den nye overvåge kun at finde det billede, der skal kornet og blocky, næsten shimmering nogle steder. Der er også en masse små streger på toppen af min browser barer. Jeg tog et par screen caps, uploadet dem til Flickr og når jeg ser på dem på en anden computer, de ser fine. Nogen idé om, hvad der var galt, og hvordan man kan ordne det? Jeg har prøvet det analoge og DVI Tilslutninger, jeg har installeret overvåge bilister fra den medfølgende cd, jeg har indstillet den til, hvad det sagde, var den optimale opløsning (1680 x 1050) samt en masse andre, og stadig intet hjælper. Jeg kører Windows XP, har 2 GB af DDR2 RAM, et 256MB GeForce 6800-grafikkort og en Pentium 4 CPU. Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv at opdatere dit grafikkort driver
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som skærmens rodet op til mig, hvis screencap ikke vises på enhver anden computer, sandsynligvis bør RMA det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|