![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een vier jaar oude Dell Dimension 4700. Onlangs besloot ik een nieuwe 22 inch Samsung T220 LCD monitor ter vervanging van mijn stervende oude CRT. Ik installeerde de nieuwe monitor alleen om het beeld te korrelig en hoekig, bijna glinsterende op sommige plaatsen. Er is ook een heleboel kleine lijnen op de top van mijn browser bars. Ik nam een paar scherm caps, geüpload naar Flickr en wanneer ik kijk naar hen op een andere computer, ze zien er goed uit. Enig idee van wat er mis is en hoe het te repareren? Ik heb geprobeerd de analoge en DVI Aansluitingen, ik heb de monitor drivers van de bijgeleverde cd heb ik stel deze in op wat hij zei was de optimale resolutie (1680 x 1050), evenals een heleboel anderen, en nog steeds niets helpt. Ik run Windows XP, hebben 2 optredens van DDR2 RAM, een 256MB GeForce 6800 grafische kaart en een Pentium 4 CPU. Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer het bijwerken van uw grafische kaart driver
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt als de monitor is messed up aan me als screencap blijkt niet op een andere computer, waarschijnlijk moet het RMA.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Horrible Crash Need Help! | deathdude4044 | Windows besturingssystemen | 1 | 5 oktober 2009 00:22 |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| Please help me met dit vreselijke virus | ashubetta | Virus, spyware & Security | 3 | 9 Jan 2009 10:09 |
| 8600gt Afschuwelijk! | CodeFreakC | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 29 aug 2008 13:26 |
| Monitor kleuren kijken verschrikkelijk | rowtron | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 14 Jan 2008 11:22 |
| Thread Tools | |
| |