![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har en fire år gammel Dell Dimension 4700. Nylig bestemte jeg meg for å kjøpe en ny 22 tommers Samsung T220 LCD-skjerm å erstatte min døende gamle CRT. Jeg installerte den nye skjermen bare for å finne bilde som kornete og blocky nesten glitrende enkelte steder. Det er også mange små linjer på toppen av nettleseren min barer. Jeg tok et par skjermen hetter, lastet dem opp til Flickr og når jeg ser på dem på en annen datamaskin, de ser fine. Noen ide om hva som er galt og hvordan du kan fikse det? Jeg har prøvd analog og DVI hookups, jeg har installert overvåke drivere av den medfølgende CD har jeg satt det til hva det er sagt var optimal oppløsning (1680 x 1050) samt en rekke andre, og likevel ingenting hjelper. Jeg kjører Windows XP, har 2 gigabyte med DDR2 ram, et 256MB GeForce 6800 grafikkort og en Pentium 4 CPU. Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv å oppdatere skjermkortet driver
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høres ut som skjermens messed opp til meg hvis screencap viser ikke på noen annen datamaskin, sannsynligvis bør RMA det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Horrible Crash Need Help! | deathdude4044 | Windows-operativsystemer | 1 | 5 oktober 2009 00:22 |
| Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Vennligst hjelp meg med dette forferdelige viruset | ashubetta | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 3 | 9 januar 2009 10:09 |
| 8600gt horrible! | CodeFreakC | Kabinetter & Skjermer | 11 | 29 august 2008 13:26 |
| Monitor farger ser fryktelig | rowtron | Kabinetter & Skjermer | 6 | 14 januar 2008 11:22 |
| Thread Tools | |
| |